arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۴۴۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۸ - ۱۹ مهر ۱۳۹۷
عباس عبدی در گفت و گو با «انتخاب» پاسخ داد؛

آیا دیدار اخیر اصلاح‌طلبان با روحانی به معنای پایان کدورت‌ها بود؟

عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح طلب درباره اینکه آیا می توان دیدار اخیر تعدادی از اصلاح طلبان با رییس جمهور را پایان کدورت میان روحانی و اصلاح طلبان دانست یا خیر، گفت: باید منتظر بود و دید. من اطلاعی از جزییات جلسه ندارم ولی به طور کلی کار خوبی است. باید دید در آینده به بهبود روابط، بهبود عملکرد و نزدیک شدن دیدگاه ها کمک می کند یا خیر.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

آیا دیدار اخیر اصلاح‌طلبان با روحانی به معنای پایان کدورت ها بود؟

هفته گذشته تعدادی از اصلاح طلبان به دیدار رییس جمهور رفتند و درباره موضوعات مختلف به گفت و گو پرداختند.

به گزارش انتخاب، این دیدار در حالی انجام شد که در ماه های گذشته بسیاری از اصلاح طلبان از قطع ارتباط روحانی با این جریان و عدم استفاده از نظرات آن به عنوان حامیان اصلی او در انتخابات، انتقاد کرده بودند.

آیا دیدار اخیر اصلاح‌طلبان با روحانی به معنای پایان کدورت ها بود؟

عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح طلب در گفت و گو با «انتخاب»، درباره این دیدار و اینکه آیا می توان آن را پایان کدورت میان روحانی و اصلاح طلبان دانست یا خیر، گفت: باید منتظر بود و دید. من اطلاعی از جزییات جلسه ندارم ولی به طور کلی کار خوبی است. باید دید در آینده به بهبود روابط، بهبود عملکرد و نزدیک شدن دیدگاه ها کمک می کند یا خیر.

او ادامه داد: در حال حاضر نمی توان گفت چه اتفاقی خواهد افتاد ولی به طور کلی این نوع دیدارها خوب است و می تواند مفید باشد.

عبدی درباره موضع اصلاح طلبان نسبت به عملکرد روحانی به ویژه در دولت دوازدهم نیز اظهار داشت: من درباره موضع اصلاح طلبان صحبت نمی کنم باید از کسانی که مرجعیت دارند بپرسید. من سخنگوی اصلاح طبان نیستم.

عبدی در ادامه توضیح داد: باید ابتدا ببینیم که مواضع شان با گذشته فرقی کرده یا نه. همین طور، باید دید آقای روحانی مواضعشان تغییر کرده است یا خیر و سپس درباره این موضوع صحبت کرد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
محمد راسخ نژاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۱
0
0
ضرب المثلهای ما همه حکیملنه و سرشار از پند و معنی و حکمت و معرفتند . گاهی , بعضی از انها حاوی یک معنی کنایی و یا طنز و یا انتقادی و یا حتی معنایی "برعکس ظاهر" هم هستند . ضرب المثل معروف "سکوت علامت رضایت است" از این نوع اخر است . یعنی دقیقا بسیاری از اوقات سکوت اصلا و ابدا به معنی رضایت نیست و دلائل دیگری دارد . بیماران بخش جراحی بیمارستانها را درنظر بگیرید ! معمولا بیمارانی که از بهبودی و درمان قطع امید کرده و مایوس شده اند , ساکت ترین بیمارها هستند . در چشمانشان یاس و ناامیدی و افسردگی همراه با قطرات اشک موج میزند و باران ناامیدی از رخسارشان میبارد . به هیچکدام از دلداریهای اطرافیان توجه نمیکنند و توی دلشان تمامی انها را به سخره میگیرند . چون خودشان به این یقین رسیده اند که نباید هیچ امیدی داشته باشند و امید واهی "خود را گول زدن" است . به اینها اضافه کنید بیماری را که حامی و پشت و پناهی هم ندارد . اکثریت مردم ما هم که اقشار کم درامد یا بی درامد هستند , حالا یک چنین روحیه ای پیدا کرده اند . حالی عجیب و غریب ! دلداریها و قولها را دیگر جدی نمیگیرند . بعلاوه , دیگر نمیخواهند و نمیتوانند به خودشان دلخوشی الکی بدهند و خودشان , خودشان را گول بزنند . بله ساکتند . اما نه به معنی رضایت . سکوتی سرشار از بی رمقی و پر از درد دل ! یاحق
نظرات بینندگان