arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۴۷۷۸
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۱ - ۲۱ مهر ۱۳۹۷

اعتراض های متعدد کاربران به زاکربرگ جواب داد / ویژگی «لغو ارسال پیام» به پیام رسان فیسبوک اضافه می شود

فیسبوک در قالب یک پست اعلام کرد که احتمالا به زودی ویژگی لغو ارسال پیام ها را به پلتفرم پیام رسان خود اضافه می کند. این ویژگی امکان پاک کردن یک پیام پس از ارسال را فراهم خواهد کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فیسبوک در قالب یک پست اعلام کرد که احتمالا به زودی ویژگی لغو ارسال پیام ها را به پلتفرم پیام رسان  خود اضافه می کند. این ویژگی امکان پاک کردن یک پیام پس از ارسال را فراهم خواهد کرد.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از سی نت، مدتی است که تعداد زیادی از کاربران فیسبوک تقاضا دارند که فرصتی برای پاک کردن پیام ها پس از ارسال در اختیارشان قرار گیرد. اما این موضوع تا کنون محقق نشده بود.

تا امروز اگر شما پیامی را به اشتباه یا عمد برای شخصی می فرستادید و مایل بودید آن را پاک کنید، هیچ چاره ای وجود نداشت. اما اکنون این امکان از سوی شورای سیاست گذاری فیسبوک در دست بررسی است.

بر این اساس  ممکن است به زودی یک ویژگی« Unsend»  را روی سیستم خود دریافت کنید. شرکت فیسبوک هم اکنون روی نمونه اولیه از ویژگی Unsend کار می کند. فیس بوک در ماه آوریل  پس از آن که مارک زاکربرگ پیام های متعددی از منتقدان خود دریافت کرد، وعده داد که به زودی این قابلیت را به پلتفرم خود خواهد افزود.

فیسبوک در یک پست توییتری نوشت: "فیس بوک مسنجر در نهایت روی "Unsend Message"  خود کار می کند!

در حال حاضر، زمانی که کاربران چیزی را که در مسنجر فرستاده اند حذف می کنند، پیام تنها از صندوق ورودی خود شان حذف می شود .  گیرنده هنوز می تواند پیام را ببیند ویژگی Unsend اجازه می دهد کاربران پیامهای خود را از هر دو صندوق رودی و خروجی خارج کنند.

نظرات بینندگان