arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۴۸۸۸
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۸ - ۲۱ مهر ۱۳۹۷

اولین نشست شورای روابط عمومی های منتخب بیمه ایران برگزار شد

عضو هیات مدیره بیمه ایران اخذ بازخورد تمام موضوعات و بیان تمام آنها راظرافت کاری روابط عمومی ها دانست و خاظرنشان کرد مسیر روابط عمومی و بازاریابی در شرکت می بایست همنوا و همسو باشد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اولین نشست شورای روابط عمومی های منتخب بیمه ایران در تهران برگزار شد.

به گزارش انتخاب؛در این جلسه، منتخبان روابط عمومی شرکت در سطح کشور در قالب دبیران مناطق پنجگانه به همراه مدیرکل امور روابط عمومی و بین الملل، برنامه های پیشبرد و توسعه فعالیتهای روابط عمومی شرکت را درسطح کشور مورد بررسی و تبادل نظر قرار دادند.

اعضای جلسه همچنین طی دیدارهای صمیمی با رییس هیات مدیره و مدیرعامل و سایر اعضاء هیات مدیره ضمن ارایه گزارش از روند شکل گیری شورای روابط عمومی های منتخب بیمه ایران، از حمایتها و رهنمودهای مدیران ارشد شرکت از حوزه روابط عمومی قدردانی و برخی مطالبات این حوزه در جهت پیشبرد امور را مطرح کردند.

آقای پورکیانی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران، در دیدار اعضای شورا و پس از استماع گزارش عملکرد حوزه روابط عمومی شرکت گفت : ایجاد روابط عمومی حرفه ای یکی از نیازهای اصلی بیمه ایران بود که در حال حاضر بطور نسبی به این فضا نزدیک شده ایم. آقای پورکیانی با تایید امکانات محدود روابط عمومی شرکت خصوصا در بخش نیروی انسانی تاکید کرد علیرغم کمبودها، روابط عمومی باید حرفه ای عمل کند و در این مسیر تقویت شود تا در وضعیت مطلوبتری قرار گیرد. مدیرعامل بیمه ایران در ادامه مسئولیت روابط عمومی های مراکز استان ها را بسیار مهم ارزیابی و تاکید کرد: مدیریت روانی درونی و بیرونی شرکت دارای اهمیت زیادی است و مشخصه سازمان های خوب وموفق این است که افراد وکارکنان می بایست همدیگر ، مدیران و سازمان خود را دوست داشته باشند.

آقای کاظمی تکلیمی عضو هیات مدیره شرکت نیز در سخنان مبسوطی در جمع شورای روابط عمومی های منتخب بیمه ایران ضمن برشمردن وظایف مهم حوزه روابط عمومی بویژه در استانها، از همکاران روابط عمومی شرکت خواست با تبیین ساختار شرکت در استانها و حضور فعال در نشستهای تخصصی حوزه روابط عمومی در استانها به پیشبرد اهداف و ارتقا برند بیمه ایران کمک کنند.

آقای رحیمی باغ ابریشمی دیگر عضو هیات مدیره شرکت نیز پس از استماع گزارش تشکیل نشست شورای روابط عمومی های منتخب بیمه ایران با تشکر از اقدامات مفید انجام شده در حوزه روابط عمومی، ضمن بیان سخنان ارزشمندی درخصوص اهمیت فعالیتهای حوزه روابط عمومی در شرکت و ازجمله استانها ، از حمایت هیات مدیره شرکت از فعالیتهای توسعه ای حوزه روابط عمومی در راستای اهداف اصلی شرکت خبر داد.

در ادامه این جلسه آقای مبرقعی عضو هیات مدیره بیمه ایران نیز با تشکر از همکاران روابط عمومی شرکت در سراسر کشور، فرهنگ سازمانی بیمه ایران را دارای خصوصیاتی منحصر به فرد دانست و تاکید کرد : در کمتر سازمانی نظیر این فرهنگ را سراغ داریم ودر واقع تعصب کارکنان وخانواده های آنها نسبت به بیمه ایران حتی در بستگان دور آنان نیز دیده می شود و به جرات می توان گفت این مساله یکی از نقاط قوت بیمه ایران و مزیتی فوق العاده و انرژی بخش برای تمام امور است.

عضو هیات مدیره بیمه ایران اخذ بازخورد تمام موضوعات و بیان تمام آنها راظرافت کاری روابط عمومی ها دانست و خاظرنشان کرد مسیر روابط عمومی و بازاریابی در شرکت می بایست همنوا و همسو باشد.

نشست یکروزه شورای روابط عمومی های منتخب بیمه ایران که با حضور دبیران منتخب مناطق پنج گانه کشوری آقایان شکری، غلامعلیان، منصورسوهانی و خانم ها صانع زاده و فرخ روز برگزار شد، با طرح نقطه نظرات و پیشنهادهای دبیران مناطق پنجگانه به نمایندگی از همکاران استانها و تدوین صورتجلسه پایانی به کار خود پایان داد.

نظرات بینندگان