arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۴۹۰۵
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۲۰ - ۲۱ مهر ۱۳۹۷

45مجروح حادثه تروریستی اهواز زیرپوشش بنیاد شهیدقرار می گیرند/ خانواده های شهدا تا دهم آبان زیرپوشش قرار می گیرند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: 69نفر در حادثه تروریستی 31شهریور اهواز مجروح و در بیمارستان ها پذیرش شده و زیر درمان قرار گرفتند که 45 نفر از این تعداد زیرپوشش خدمات بنیاد شهید خوزستان قرار می گیرند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

عبدالرضا فرجیان افزود: کمیسیونی در 2 نهاد سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی تشکیل و وضعیت مجروحیت آنان با توجه به مدارک بالینی آنان مورد بررسی قرار گرفته و به زودی نتیجه آن به کمیسیون درصد جانبازی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور منعکس و سپس حداکثر 2ماه مجروحان معرفی شده به بنیاد شهید تعیین درصد، و زیرپوشش قرار می گیرند.


وی با اشاره به دستور رییس سازمان متبوع مبنی بر فوریت تعیین درصد مجروحان و تعیین تکلیف شهدای حادثه تروریستی 31شهریور اهواز بیان کرد: کارهای مقدماتی در بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان انجام شده و مشکل و ابهام خاصی وجود ندارد.

 

** خانواده های شهدای حادثه تروریستی اهواز تا دهم آبان زیرپوشش بنیاد شهید قرار می گیرند


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: خانواده های معظم شهدای حادثه تروریستی اهواز تا دهم آبان مصادف با چهلمین روز این حادثه زیرپوشش خدمات حمایتی بنیاد شهید و امورایثارگران خوزستان قرار می گیرند.


فرجیان با بیان اینکه کارهای مقدماتی برای زیرپوشش قرار دادن خانواده های شهدا در روزهای نخست پس از این حادثه صورت گرفته افزود: خانواده های 24شهید این حادثه از خدمات بنیاد شهید بهره مند خواهند شد.


وی ادامه داد: خدمت به خانواده های شهدای افتخاری ماندگار برای خدمتگزاران خواهد بود.


حجت الاسلام سیدمحمدعلی شهیدی محلاتی نماینده ولی فقیه ، معاون رییس جمهوری و رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران، 2 روز پس از حادثه تروریستی 31شهریور اهواز با حضور در منازل تعدادی از خانواده های شهدای این حادثه، از مجروحان بستری در بیمارستان های اهواز از آنان عیادت و در آیین تشییع شهدای این حمله تروریستی شرکت کرد.


رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در این سفر بر رسیدگی فوری به وضعیت مجروحان و خانواده های شهدای این حادثه تروریستی تاکید کرده بود.


در جریان حمله تروریستی اهواز در 31شهریور ماه که به مناسبت نخستین روز از هفته دفاع مقدس در حال برگزاری بود 24نفر به شهادت رسیدند و 69نفر بر اثر شلیک مستقیم تروریست ها مجروح شدند.
هر پنج عامل تروریستی این حمله وحشیانه و غیرانسانی توسط ماموران امنیتی و انتظامی به هلاکت رسیدند.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان