arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۵۲۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۱ - ۲۳ مهر ۱۳۹۷

برنامه نود امشب پخش نمی‌شود / معاون سیما می‌خواهیم بینندگان فوتبال‌های جذاب اروپا را تماشا کنند

از چند روز قبل اخباری مبنی بر پخش نشدن برنامه 90 دوشنبه 23 مهر به خاطر پخش دیدار انگلیس و اسپانیا شنیده می شد و با اعلام میرباقری این خبر رسمیت گرفت. معاون سیما با بیان اینکه پخش مداوم لیگ ملت‌های اروپا از شبکه سه تغییراتی در کنداکتور این شبکه را ایجاد کرده که امری طبیعی است، به ایسنا گفت: این هفته نود همچون دیگر برنامه‌های هفتگی شبکه که در آن ساعت پخش می‌شدند از کنداکتور خارج شده است تا بینندگان بتوانند فوتبال‌های جذاب اروپا را تماشا کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

برنامه نود بر خلاف روال همیشگی، این هفته از تلویزیون پخش نخواهد شد.

از چند روز قبل اخباری مبنی بر پخش نشدن برنامه 90 دوشنبه 23 مهر به خاطر پخش دیدار انگلیس و اسپانیا شنیده می شد و با اعلام میرباقری این خبر رسمیت گرفت.

معاون سیما با بیان اینکه پخش مداوم لیگ ملت‌های اروپا از شبکه سه تغییراتی در کنداکتور این شبکه را ایجاد کرده که امری طبیعی است، به ایسنا گفت: این هفته نود همچون دیگر برنامه‌های هفتگی شبکه که در آن ساعت پخش می‌شدند از کنداکتور خارج شده است تا بینندگان بتوانند فوتبال‌های جذاب اروپا را تماشا کنند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا به جای شبکه سه این بازی‌ها از شبکه ورزش پخش نمی‌شود؟ تصریح کرد: حتما می‌دانید که به دلیل کامل نشدن برخی زیرساخت‌ها مردم در سراسر کشور نمی‌توانند شبکه ورزش را دریافت کنند اما فراگیری شبکه سه این اجازه را می‌دهد که مردم در اقصی نقاط کشور بیننده این فوتبال‌های جذاب باشند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
الدار
|
United States
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
0
0
همه اینها بهانه است به فردوسی پور گفتند یا تهیه کنندگی یا مجری گری یکی رو انتخاب کنید..... اونم مونده چیکار کنه نه از انتن زنده و جذابیت مجری گری میتونه بگذره و نه میتونه از پول تهیه کنندگی ....
نظرات بینندگان