arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۵۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۵ - ۲۳ مهر ۱۳۹۷

همکاری حسن فتحی با سازمان اوج برای ساخت سریال «ده پهلوان»

با پایان یافتن سریال «شهرزاد» گمانه زنی های بسیاری در مورد پروژه بعدی حسن فتحی در رسانه ها به وجود آمد. اما امروز یکی از خبرگزاری ها از تولید سریال «ده پهلوان» به کارگردانی حسن فتحی خبر داد. نکته جالب این خبر به همکاری سازمان «اوج» با حسن فتحی باز می گردد
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

با پایان یافتن سریال «شهرزاد» گمانه زنی های بسیاری در مورد پروژه بعدی حسن فتحی در رسانه ها به وجود آمد. اما امروز یکی از خبرگزاری ها از تولید سریال «ده پهلوان» به کارگردانی حسن فتحی خبر داد. نکته جالب این خبر به همکاری سازمان «اوج» با حسن فتحی باز می گردد.

سازمان اوج که تولیداتش در جشنواره فجر سال گذشته چندین سیمرغ بلورین را دریافت کرد، قرار است این بار با حسن فتحی برای ساخت سریال «ده پهلوان» همکاری کند.

مهر امروز با انتشار این خبر نوشت فیلمنامه «ده پهلوان» با نام قبلی «هفت پهلوان» چندین سال است که برای تولید به سازمان صداوسیما ارایه شده بود اما به تازگی مشخص شده که این سریال قرار است با حمایت سازمان رسانه‌ای «اوج» وارد مرحله تولید شود.

سازمان رسانه‌ای اوج در چند سال اخیر در ساخت چند فیلم و سریال سرمایه‌گذاری کرده است. مجموعه تلویزیونی «پایتخت ۵» به کارگردانی سیروس مقدم از جمله این آثار بود که نوروز امسال از تلویزیون پخش شد.

به نوشته فیلم نیوز، حسن فتحی در چند سال اخیر درگیر ساخت سریال «شهرزاد» در شبکه نمایش خانگی بود. سریالی که از همان فصل اول موفقیت‌هایی را به دست آورد و به همین دلیل بعد از پایان فصل سوم، کماکان خبرهایی مبنی‌بر تمایل فتحی برای ساخت دنباله‌ این داستان در قالب فصل چهارم منتشر می‌شد اما حالا خبر رسیده که این کارگردان بعد از چند سال قرار است با «ده‌پهلوان» دوباره به تلویزیون بازگردد

نظرات بینندگان