arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۵۳۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۲۲ - ۲۳ مهر ۱۳۹۷

جزئیات دیدار روحانی با اقتصاددانان/رئیس جمهور برخی از انتقادات را پذیرفت / طرح ابعاد مختلف مشکلات اقتصادی از زبان روحانی

جلسه جمعی از اقتصاددانان با رئیس‌جمهور با ریاست و هماهنگی علی ربیعی برگزار شد و در این جلسه رئیس جمهور برخی از انتقادات را پذیرفت و به دیگر انتقادات نیز پاسخ داد و ابعاد مختلف مشکلات اقتصادی را بیان کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: یک منبع آگاه در مورد جزئیات دیدار حسن روحانی رئیس جمهور با جمعی از اقتصاد‌دانان گفت: این دیدار با هماهنگی و ریاست علی ربیعی برگزار شد.

وی ادامه داد: در ابتدای جلسه محسن رنانی از اقتصاد‌دانان حاضر در جلسه به مدت ۲۰ دقیقه ابعاد مختلفی از مسائل سیاسی، اجتماعی، روانشناسی جامعه را بیان و در انتها نیز راه‌کارهایی را بیان کرد.

این منبع آگاه خاطرنشان کرد: ۸۰ درصد شرکت‌کنندگان از اقتصاددانان نهادگرا بوده که بیش از ۱۴ نفر توانسته‌اند در این جلسه صحبت‌های خود را مطرح کنند و برخی از حضار نیز از دانشجویان و اساتید نخبه کشور بوده‌اند که برخی از آنان از استان‌های دیگر در این جلسه حضور یافتند.

وی با بیان اینکه این جلسات استمرار خواهد داشت، اظهار کرد: در این جلسه رئیس جمهور برخی از انتقادات را پذیرفت و به دیگر انتقادات نیز پاسخ داد و ابعاد مختلف مشکلات اقتصادی را بیان کرد.

منبع: فارس
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
0
0
این هم شد جزییات؟ به ریاست ربیعی؟ استادی که تیشه به ریشه سرمایه های میلونها کارگر و کارمند و کاسب خرده پا زد و به ملت هم گزارش نداده که : کشتی سانچی را چرا خریده اند پوشش بیمه کشتی و محموله چگونه بوده و چرا محموله نامناسب و عجیب و غریب را پذیرش و بار کشنی کرده اند؟ هدف نهایی کشتی کجا بود؟ چند سفر این گونه انجام شده است؟ چرا رادارها هنگام عبور از آبهای منطقه دریایی شانگهای خاموش بوده؟ سرنوشت انهمه نمایش دیر هنگام فریب کارانه و بی حاصل و بررسی تخصصی جعبه سیاه کشتی ها و و.اقغ=عیت سانحه مشکوک تصادم با کشتی چینی چه شد؟ و دهها و صدها چرای تخصصی دیگر که منجر به نابودی میلیونها دلار و جان سی و یک نفر پرسنل مظلوم کشتی متعلق به سازمان تامین اجتماعی در نادانی و سو تدبیر این قبیل مدعیان همه چیز دانی شد و حال با حمایت ریاست جمهور جلسه گردانی بی دلیل در حضور دهها استاد اقتصاد هم می کند؟ به مردم که جواب نمی دهید خدا پاسخ ها را از حلقومتان بیرون بکشد! و همه حقوقی را که از ملت به ناحق دریغ کرده به ناحق ستاندید و حیف و میل کردید منتظر انتقام الاهی باشید دیر نخواهد بود ...
نظرات بینندگان