arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۵۴۲۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۰۹ - ۲۴ مهر ۱۳۹۷

بیست و دومین تعرض به خط انتقال آب یزد / به یکی از حوضچه‌های منطقه بهارستان، آسیب وارد شد / جریان آب شرب به یزد قطع است

به دنبال بیست و دومین تعرض به خط انتقال آب، استاندار یزد ضمن پیگیری موضوع از طریق مقامات عالی در وزارتخانه‌های نیرو و کشور، شب گذشته راهی تهران شد تا رایزنی‌های لازم را در این رابطه به عمل آورد. در تعرض اخیر به خط انتقال اب، به یکی از حوضچه‌های حوالی ایستگاه قارنه در منطقه بهارستان، آسیب وارد شده و به دلیل سطح تخریب ایجاد شده، تعمیرات زمان‌بر است. در حال حاضر جریان آب شرب به یزد قطع است و مسئولان استان از مردم خواسته‌اند تا در مصرف آب صرفه‌جویی کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به دنبال بیست و دومین تعرض به خط انتقال آب، استاندار یزد ضمن پیگیری موضوع از طریق مقامات عالی در وزارتخانه‌های نیرو و کشور، شب گذشته راهی تهران شد تا رایزنی‌های لازم را در این رابطه به عمل آورد.

به گزارش ایسنا، «محمود زمانی قمی» بلافاصله پس از اطلاع از تعرض به خط انتقال آب، به صورت تلفنی با مقامات عالی کشور به رایزنی و گفت‌وگو پرداخت.

استاندار یزد همچین به منظور پیگیری دقیق‌تر مذاکرات صورت گرفته، شب گذشته راهی تهران شد تا از نزدیک برای حل مسئله ایجاد شده به رایزنی با مقامات عالی در وزارت نیرو و وزارت کشور بپردازد.

یادآور می‌شود که در تعرض اخیر به خط انتقال اب، به یکی از حوضچه‌های حوالی ایستگاه قارنه در منطقه بهارستان، آسیب وارد شده و به دلیل سطح تخریب ایجاد شده، تعمیرات زمان‌بر است. در حال حاضر جریان آب شرب به یزد قطع است و مسئولان استان از مردم خواسته‌اند تا در مصرف آب صرفه‌جویی کنند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
0
0
تعرض کنندگان سریع بایستی اعدام شوند تا بفهمند که مملکت قطعه قطعه نیست !؟ پول نفت خوزستان میلیاردها میلیارد در اصفهان خرج شده و می شود پس همین افراد جاهل بروند و جلوی ورود پول نفت به اصفهان را بگیرند ، همه اینها ناشی از ضعف حکومت هست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
0
0
آب غصبی همینه مالکهای این آب نگاه می کنند که روز روشن جلو چشم آنها مایملک آنها را سرقت می کنند و متمدنانه می دزدند!
نظرات بینندگان