arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۵۴۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۰۹ - ۲۴ مهر ۱۳۹۷

ایلاف: عربستان از ۱۵ مظنون پرونده خاشقجی بازجویی می‌کند

سایت ایلاف عربستان اعلام کرد که مقامات این کشور به زودی ۱۵ مظنون پرونده جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار منتقد سعودی که پیشتر رسانه‌های ترکیه اسامی و تصاویرشان را منتشر کرده بودند به منظور ارائه پاره‌ای از توضیحات درباره دلایل حضور خود در ترکیه همزمان با ناپدید شدن این روزنامه‌نگار، فرا خواهند خواند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رسانه‌های عربستان اعلام کردند که مقامات این کشور به زودی بازجویی از ۱۵ مظنون در پرونده روزنامه‌نگار منتقد سعودی را آغاز خواهند کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه الجزیره، سایت ایلاف عربستان اعلام کرد که مقامات این کشور به زودی ۱۵ مظنون پرونده جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار منتقد سعودی که پیشتر رسانه‌های ترکیه اسامی و تصاویرشان را منتشر کرده بودند به منظور ارائه پاره‌ای از توضیحات درباره دلایل حضور خود در ترکیه همزمان با ناپدید شدن این روزنامه‌نگار، فرا خواهند خواند.

این شبکه افزود که مقامات عربستان تحقیقات خود درباره صحت یا عدم صحت اخبار منتشر شده در رسانه‌های ترکیه مبنی بر دست داشتن این ۱۵ عربستانی در ناپدید شدن خاشقجی را آغاز خواهند کرد.

رسانه‌های ترکیه پیشتر اسامی و تصاویر ۱۵ نفر از مسئولان سعودی را که در روز ناپدید شدن جمال خاشقچی روزنامه نگار عربستانی به استانبول سفر کردند و وارد کنسولگری شدند، منتشر کردند.

منابع رسانه‌ای ترکیه اعلام کرد که این ۱۵ نفر متهم به شکنجه خاشقچی و قتل وی هستند.

جمال خاشقجی دوم ماه جاری میلادی پس از مراجعه به کنسولگری عربستان در ترکیه ناپدید شده و هیچ اثری از وی نیست و برخی معتقدند که این روزنامه‌نگار منتقد سعودی در ساختمان کنسولگری به قتل رسیده است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
0
0
خودش کشته الان خودش بازجویی می کند
نظرات بینندگان