arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۵۵۱۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۵ - ۲۴ مهر ۱۳۹۷

وزیر آموزش و پرورش: امیدواریم تکلیف رتبه‌بندی معلمان قبل از سال ۹۸ مشخص شود

محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه افتتاح آموزشگاه شهدای دانایی روستای حصار قاضی جوادآباد در جمع خبرنگاران درباره مشکلات حقوقی فرهنگیان اظهار کرد:رتبه‌بندی معلمان مهمترین طرح است و هم‌اکنون در دولت در حال بررسی است امیدوارم قبل از سال ۹۸ تکلیف رتبه‌بندی مشخص شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


وزیر آموزش‌وپرورش گفت:رتبه‌بندی معلمان مهمترین طرح است و هم‌اکنون در دولت در حال بررسی است امیدوارم قبل از سال ۹۸ تکلیف رتبه‌بندی مشخص شود.

به گزارش تسنیم،‌سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه افتتاح آموزشگاه شهدای دانایی روستای حصار قاضی جوادآباد در جمع خبرنگاران درباره مشکلات حقوقی فرهنگیان اظهار کرد:رتبه‌بندی معلمان مهمترین طرح است و هم‌اکنون در دولت در حال بررسی است امیدوارم قبل از سال 98 تکلیف رتبه‌بندی مشخص شود.

وی افزود: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و نظام پرداخت‌ها،‌افزایش حقوق فرهنگیان نیازمند طی فرایندی است و پیش‌بینی می‌کنم که این فرایند برای رتبه‌بندی سریع خواهد بود.

بطحایی در ادامه درباره 13 آبان گفت:‌ روز دانش‌آموز مقارن با روز مقابله با استکبار جهانی است. دانش‌آموزان در دوران مدرسه، مهارت و دانش را کسب می کنند همچنین برای مبارزه با استکبار و حمایت از مظلوم باید ورزیدگی لازم را در خود ایجاد کنند. تقارن این دو موضوع را باید از این جهت به فال نیک گرفت که بخشی از هدف نظام تعلیم و تربیت ما این است که دانش‌آموزان با کسب آموزه‌های دوران مدرسه‌، مبارزه با استکبار و حمایت از مظلوم را یاد بگیرند،تمرین و خود را برای ساختن فردایی روشن و پرامید در کشور و جهان آماده کنند.

وزیر آموزش‌وپرورش درباره ساخت مدارس برای دانش‌‌آموزان مهاجر با اشاره به اینکه یکی از دلایل مشکل کمبود مدرسه، منابعی است که برای این موضوع در طی سال های گذشته تاکنون اختصاص پیدا کرده گفت: البته فضاهای آموزشی که به فضاهای آموزش و پرورش اضافه می‌شود نسبت به گذشته از حیث کمی رشد قابل توجهی داشته است.

بطحایی ادامه داد: قدردان تلاش‌هایی هستم که تاکنون نهادهای بین‌الملل به ویژه کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان داشتند اما این تلاش‌ها برای حدود 500 هزار دانش آموز که ما در ایران افتخار میزبانی از آنها را داریم، کافی نیست.یک پنجم دانش‌آموزان اتباع در شهرستان‌های استان تهران در حال تحصیل هستند که عدد بسیار بالایی است و حدود 500 میلیارد تومان را اداره کل ما برای این دانش‌آموزان هزینه می‌کند.

وی گفت: امروز در افتتاح این مدرسه حدود 300 میلیون تومان را از کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان کمک گرفتیم که باید حجم کمک‌های آنان به پناهندگان زیاد شود.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
0
0
وزیر اموزش و پرورش انتفاعی یا غیر انتفاعی البته در عمل هر دو به یک معناست!
نوید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
0
0
یه جوری امیدواره انگار رتبه بندی معلمان رو وزیر اطلاعات باید انجام بده!
نظرات بینندگان