arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۵۷۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۶ - ۲۵ مهر ۱۳۹۷

زردپوستی خطرناک است!

زرد پوست بودن خطرناک است البته مشروط بر آن که اهل کشورهای زردپوست نباشید. درواقع اگر اهل کشورهایی مثل چین، ژاپن، مغولستان و کره باشید تعجبی ندارد اگر رنگ پوستتان کمی زد باشد. اما در غیر این صورت زردی پوست خطرناک است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

زرد پوست بودن خطرناک است البته مشروط بر آن که اهل کشورهای زردپوست نباشید. درواقع اگر اهل کشورهایی مثل چین، ژاپن، مغولستان و کره باشید تعجبی ندارد اگر رنگ پوستتان کمی زرد باشد. اما در غیر این صورت زردی پوست خطرناک است.

به گزارش سرویس خواندنی های انتخاب، گاهی زردی پوست نشانه برخی مشکلات است. مشکلاتی که در ادامه به آن ها می پردازیم:

 

مشکلات کبدی

نخستین موضوعی که باعث زرد شدن رنگ پوست می شود مشکل کبد است. کارکرد ضعیف و حتی عدم کارکرد کبد که وظیفه دفع سموم بدن را بر عهده دارد، می تواند برای هر فردی خطرناک باشد.

زردپوستی خطرناک است!

مصرف افراطی کاروتن

خوراکی هایی که به نارنجی و زرد تمایل دارند اغلب حاوی کاروتن هستند. نارنگی و هویج را می توان در همین گروه دسته بندی کرد و شاید بر همین اساس هم باشد که بسیاری از افراد در فصل های پاییز با اندکی تغییر رنگ پوست خود مواجه می شوند.

مشکلات کیسه صفرا

یکی دیگر از عواملی که می تواند باعث زردی پوست شود، مشکلات کیسه صفرا است. وجود سنگ های انسدادی در کیسه صرفا نیز شایع ترین علت ان موضوع است که با یک جراحی ساده درمان می شود.

تداخل دارویی

گاهی برخی داروها با یکدیگر تداخل کرده و ضمن اختلال در کارکرد اندام های حیاتی بدن، وضعیت پوست را هم تحت تاثیر قرار می دهند.

 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
صابر
|
Germany
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
0
1
سلام
چه جالب
تازگی ها یک حدیث از ائمه درمورد جلوگیری از زردی شنیده بودم منتها نمیدونستم زردی الآن چیه!
تازه متوجه شدم.
نظرات بینندگان