arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۵۹۸۱
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۸ - ۲۶ مهر ۱۳۹۷

آینده نگری به سبک سامسونگ

سامسونگ علام کرده قصد دارد به زودی شرکت Zhilabs  را بخرد. شرکتی که بخاطر فعالیت در حوزه تحلیل خدمات و شبکه‌های مبتنی بر هوش مصنوعی (AI) شناخته می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سامسونگ علام کرده قصد دارد به زودی شرکت Zhilabs  را بخرد. شرکتی که بخاطر فعالیت در حوزه تحلیل خدمات و شبکه‌های مبتنی بر هوش مصنوعی (AI) شناخته می‌شود.

هدف از خرید این شرکت توسعه فعالیت‌های تحقیقاتی سامسونگ در حوزه 5G عنوان شده است تا زمینه لازم برای هماهنگی کامل خدمات اتوماسیون و تحلیل شبکه متناسب با تجربه کاربری در دنیای 5G فراهم شود.

 

 

Zhilabs

«یانگکی کیم»، رییس بخش شبکه‌های تجاری سامسونگ می‌گوید:

5G امکان عرضه خدماتی بی‌سابقه را فراهم می‌کند که در نتیجه آنها، ترافیک داده‌ای بصورت تصاعدی افزایش پیدا خواهد کرد. به همین دلیل نیاز به ابزارهای تحلیل شبکه هوشمند و اتوماسیون بسیار حیاتی خواهد بود.

 

خرید شرکت Zhilabs به سامسونگ کمک خواهد کرد تا این نیاز را برآورده کرده و عرضه بهترین خدمات ممکن به تک تک کاربران را تضمین کند.

خوان راونتوس، مدیرعامل شرکت Zhilabs هم می‌گوید:

فناوری نسل پنجم، دنیای ارتباطات را متحول خواهد کرد. اما این تحول تنها زمانی موفق خواهد بود که بتوان کیفیت شبکه‌های انتقال اطلاعات را اندازه‌گیری و بهینه‌سازی کرد. ما خیلی خوشحالیم که توانستیم به خانواده سامسونگ الکترونیکس بپیوندیم و با فناوری و محصولات نرم‌افزاری خودمان، چیزی به مجموعه کنونی خدمات عرضه شده توسط سامسونگ اضافه کنیم.

بر اساس قرارداد، مالکیت شرکت Zhilabs بصورت کامل به سامسونگ منتقل خواهد شد اما این شرکت به شکل مستقل و تحت مدیریت خودش کار خواهد کرد. سامسونگ تلاش می‌کند با ترکیب توانایی‌های این دو شرکت، فناوری پیشرفته‌ای را برای متحول ساختن دنیا در انتقال از نسل چهارم به نسل پنجم اینترنت عرضه کند.

منبع:دیجیاتو

برچسب ها: فناوری
نظرات بینندگان