arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۵۹۹۲
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۹ - ۲۶ مهر ۱۳۹۷

تاج: حضور بانوان در استادیوم یکی از حقوق‌های شناخته شده است

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: فوتبال حقوق شناخته شده‌ای دارد از جمله حق پخش تلویزیونی بطوری‌که فوتبال امارات از این حق به میزان هزار میلیارد تومان معادل پول ایران درآمد داشته و اگر این درآمد در فوتبال ایران محقق شود دیگر هیچ مربی‌ای نخواهد بود که مطالبه‌ای از باشگاه‌ها داشته باشد و بخش اعظم مشکلات کنونی به دلیل عدم شناخت حقوق مشخص و قانونی فوتبال است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

رئیس فدراسیون فوتبال ایران می‌گوید حضور بانوان در ورزشگاه‌ها از حقوق شناخته شده در فوتبال است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال در نشست کانون مربیان فوتبال که با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد حمایت و پشتیبانی این فدراسیون از آنها را اعلام کرد و اظهار کرد: کانون مربیان فوتبال ایران مرکز تولید فکر است و همه اعضا برای ما قابل احترام هستند و نقدها و نظرهای سازنده آن‌ها را می پذیریم.

رییس فدراسیون فوتبال حمایت‌های دولت و وزیر ورزش و جوانان از توسعه و پیشرفت این رشته ورزشی را به عنوان یک نقطه قوت دانست و در بخش دیگری از صحبت‌هایش پیشرفت فوتبال تهران را مورد توجه قرار داد و گفت: با توسعه و پیشرفت فوتبال در تهران همچون دیگر نقاط کشور موافقیم به همین دلیل از زمانی که به عنوان رییس فدراسیون فوتبال فعالیت خود را شروع کردم تیم فروشی را ممنوع کردیم و حتی جلوی انتقال تیم نفت تهران را گرفتیم.

تاج ادامه داد: فوتبال حقوق شناخته شده‌ای دارد از جمله حق پخش تلویزیونی بطوری‌که فوتبال امارات از این حق به میزان هزار میلیارد تومان معادل پول ایران درآمد داشته و اگر این درآمد در فوتبال ایران محقق شود دیگر هیچ مربی‌ای نخواهد بود که مطالبه‌ای از باشگاه‌ها داشته باشد و بخش اعظم مشکلات کنونی به دلیل عدم شناخت حقوق مشخص و قانونی فوتبال است.

وی با اشاره به حضور بانوان در ورزشگاه آزادی برای تماشای دیدار ایران و بولیوی گفت: حضور بانوان در استادیوم هم یکی از حقوق‌های شناخته فوتبال در دنیاست که خوشحالیم این مهم محقق شد.

نظرات بینندگان