arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۶۳۸۹
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۲۳ - ۲۸ مهر ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از هشدار گوگل به سیاستمداران تا پاشنه آشیل غول های سیلیکون ولی

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

شرکت کرایه اتوموبیل کریم که مقر اصلی آن در امارات قرار دارد یکی از رقبای اصلی اوبر در خاورمیانه محسوب می شود. این شرکت با استخدام هزاران زن در سیستم اتوموبیلرانی خود نشان داده رقیبی جدی برای شرکت دارا خسروشاهی محسوب می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

این روزها دستیارها صوتی نقشی پررنگ در زندگی شهروندان ایفا می کنند، اما به نظر می رسد دستیارهای صوتی در تربیت کودکان نیز بی تاثیر نیستند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گروهی از کارکنان فعلی و اسبق تسلا که در پست های مدیریتی و اجرایی این شرکت ایفای نقش کرده اند، می گویند ایلان ماسک در فرصت سوزی تخصص دارد و پول و زمان برای تسلا در مسیر سوختن قرار دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گوگل به تمامی سیاستمداران در سراسر جهان هشدار داده که امنیت صفحات اجتماعی، کوکی ها و رمز و شناسه های خود را جدی بگیرند زیرا بیش از کاربران عادی در خطر حمله قرار دارند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

این روزها همه جا صحبت از رقابت تنگاتگ چین و ایالات متحده در صنعت تکنولوژی جهان است. اما کمتر فردی می داند که فارغ از حوزه آی تی، چینی ها در حوزه سخت افزاری هم یک ماده انحصاری را در اختیار دارند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

یکی از بدترین اتفاقاتی که ممکن است برای کاربران موبایل  رخ دهد افتادن گوشی در آب است. اما اگر این اتفاق رخ داد باید چه کار کنیم؟مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

یک گروه از مهندسان اسبق اپل و تسلا در قالب یک کار گروهی پروژه ای را توسعه داده اند که می تواند تحولی چشمگیر در طراحی فضای داخلی خانه ها ایجاد کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 

برچسب ها: فناوری ، موبایل
نظرات بینندگان