arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۶۶۳۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۰۹ - ۳۰ مهر ۱۳۹۷

کیهان:چرا روحانی وزرای خود را از قرارگاه خاتم نمی‌آورد؟

روزنامه کیهان در سرمقاله خود نوشت: آقای روحانی نباید خود را از ظرفیت‌های عظیم فکری و عملیاتی موجود در کشور محروم کند و معطل یک حلقه بسته مدیریتی بماند که هرچه در چنته داشتند، عرضه کرده‌اند. رئیس‌جمهور می‌تواند از ظرفیت‌هایی مانند قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) که خلاقیت و توانمندی خود را در احداث پالایشگاه، اتوبان، سد و تاسیسات صنعتی و عمرانی عظیم نشان داده، استفاده کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

روزنامه کیهان در سرمقاله خود نوشت: آقای روحانی نباید خود را از ظرفیت‌های عظیم فکری و عملیاتی موجود در کشور محروم کند و معطل یک حلقه بسته مدیریتی بماند که هرچه در چنته داشتند، عرضه کرده‌اند.

وزارتخانه‌هایی مانند وزارت راه و شهرسازی، مدیریتی غیرسیاسی و فنی و تخصصی هستند.

رئیس‌جمهور می‌تواند از ظرفیت‌هایی مانند قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) که خلاقیت و توانمندی خود را در احداث پالایشگاه، اتوبان، سد و تاسیسات صنعتی و عمرانی عظیم نشان داده، استفاده کند. باید از سپاه و بسیج و دیگر مراکز حضور نخبگان پرانگیزه و کارآمد به‌عنوان توانمندی برآمده از متن ملت، برای شکستن حصار تحریم و خودتحریمی استفاده کرد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
United States
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
0
0
یکبار محمود این کار رو کرد
ebrahim
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
0
0
برای ابنکه مردم نمی خواهند کشور را بدست نطامی ها بدهند اقای دکتر روحانی هم ابن خواسته مردم را میداند
محمد راسخ نژاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
0
0
معمولا دولتهایی که برسر کار میایند با "یک سری قول و قرارها و توافقها و بده بستانهای پشت پرده" تشکیل میشوند . معمولا هم برنامه ی واضح و شفاف و روشنی ارائه نمیدهند . از همان ابتدا ی تبلیغات انتخاباتی تا الی اخر 8 سال عمر دولت تمام امور با " قول و شعار و وعده و کلی گویی " سپری میگردد . بخشی از سرمایه و توان و زمانشان هم که صرف نزاعهای خسارت بار با مخالفانشان میشود . تاسف اور است که هردوطرف هم مدعی دفاع از خواسته های مردم هستند . گاهی هم که این نزاعهای خسارت بار شدت میگیرد با همان بده بستانها یکی دو نفر را جابجا میکنند ! این است که دولتهای ما نمیتوانند کارایی لازم را داشته باشند . برای فرار از پاسخگویی هم همیشه یک شعار کلیشه ای و یکسان در استین مبارکشان اماده داشته و دارند . شعار {"نگذاشتند"} ! و این "تکرار ناامید کننده" تکرار میشود . ماحصل این تکرارهای زیانبار فقط سردرگمی و ناامیدی مردم است . راه کار چیست !؟ البته اگر بخواهند . چون تاحالا که نخواسته اند ! راه کار خیلی ساده است . از خط خوردنها که بگذریم . قبل از انتخابات کاندیداها باید مواضع و برنامه هایی روشن و واضح و شفاف و کامل و جامع ارائه دهند . همه هم بپذیرند که باید به انتخاب مردم احترام بگذارند . به همین راحتی ! بله . به همین راحتی ! یاحق
نظرات بینندگان