arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۶۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۲ - ۳۰ مهر ۱۳۹۷

پیش بینی باران در ۸ استان/ هشدار وقوع سیلاب در غرب کشور

هواشناسی اعلام کرد: امروز در استان‌های واقع در شمالغرب، غرب و جنوب غرب بارش باران، رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی شده است.این شرایط فردا در قسمت‌هایی از غرب و جنوب غرب کشور خواهیم داشت. امروز بیشترین بارش‌ها مربوط به آذربایجان‌های غربی و شرقی، کرمانشاه، کردستان، لرستان، خوزستان، بوشهر و ایلام است که منجر به آبگرفتگی معابر عمومی و احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه در این مناطق می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


سازمان هواشناسی از بارش باران در ۸ استان کشور خبر داد و نسبت به آبگرفتگی معابر عمومی و احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه در این مناطق هشدار داد.

به گزارش تسنیم، کبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی اظهار کرد: امروز در استان‌های واقع در شمالغرب، غرب و جنوب غرب بارش باران، رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی شده است.

وی تصریح کرد: این شرایط فردا در قسمت‌هایی از غرب و جنوب غرب کشور خواهیم داشت. امروز بیشترین بارش‌ها مربوط به آذربایجان‌های غربی و شرقی، کرمانشاه، کردستان، لرستان، خوزستان، بوشهر و ایلام است که منجر به آبگرفتگی معابر عمومی و احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه در این مناطق می‌شود.

وی با بیان این‌که بارش تگرگ در این مناطق محتمل است، تصریح کرد: طی دو روز آینده در سواحل خوزستان و بوشهر احتمال وزش بادهای شدید موقتی و رگبار و رعد و برق و مواج شدن دریا وجود دارد.

کارشناس سازمان هواشناسی همچنین گفت:‌ از بعدازظهر فردا و روز چهارشنبه شرق خلیج‌فارس مواج خواهد شد.

رفیعی بیان کرد: از روز چهارشنبه از شمالغرب کشور سامانه جدیدی وارد کشور وارد می‌شود که بارش‌ها را به شکل رگبار، رعد و برق و وزش باد موقتی به همراه خواهد داشت.

به گفته وی، امروز بارش موقتی برای تهران پیش بینی شده است.

نظرات بینندگان