arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۶۶۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۴ - ۳۰ مهر ۱۳۹۷
سی ان ان گزارش داد؛

افشای هویت فردی که با لباس خاشقچی از کنسولگری خارج شد/ او یکی از اعضای تیم ۱۵ نفره اعزامی ریاض برای قتل بود +تصاویر

شبکه «سی‌ان‌ان» به نقل از یک مقام ارشد ترکیه‌ای، هویت یکی از اعضای تیم 15 نفره اعزامی از ریاض برای قتل «جمال خاشقچی» را منتشر کرد، فردی که بعد از مرگ این روزنامه‌نگار لباس‌هایش را پوشیده و کنسولگری را ترک کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

افشای هویت فردی که با لباس خاشقچی از کنسولگری خارج شد +عکس

یک منبع ترکیه‌ای در مصاحبه با رسانه آمریکایی هویت فردی که بعد از قتل «جمال خاشقچی» با لباس‌های او از کنسولگری ریاض در استانبول خارج شد را افشا کرده است.

به گزارش فارس، یک منبع خبری ترکیه‌ای در کفت‌و‌گو با رسانه آمریکایی هویت فرد اعزامی ریاض به کنسولگری عربستان سعودی در استانبول را که با لباس «جمال خاشقچی» از کنسولگری خارج شد، فاش کرد.

شبکه «سی‌ان‌ان» در گزارشی اختصاصی به نقل از یک مقام ارشد ترکیه‌ای، هویت یکی از اعضای تیم 15 نفره اعزامی از ریاض برای قتل «جمال خاشقچی» را منتشر کرد، فردی که بعد از مرگ این روزنامه‌نگار لباس‌هایش را پوشیده و کنسولگری را ترک کرده است.

افشای هویت فردی که با لباس خاشقچی از کنسولگری خارج شد +عکس

«مصطفی المدنی» نیروی اعزامی از ریاض که با لباس خاشقچی از کنسولگری خارج شد

این شبکه تصاویر دوربین‌های مدار بسته از «مصطفی المدنی» یکی از اعضای تیم 15 نفره ترور اعزامی ریاض به استانبول ترکیه را منتشر کرده است، کسی که بعد از قتل خاشقچی به منظور گمراه کردن افراد درباره خروج او از کنسولگری، لباس‌های این روزنامه‌نگار را پوشیده و با گریم خود را شبیه به خاشقچی کرده بود.

افشای هویت فردی که با لباس خاشقچی از کنسولگری خارج شد +عکس

تیم اعزامی عربستان سعودی دوم اکتبر (10 مهر) در روز قتل «جمال خاشقچی» به کنسولگری ریاض در استانبول رفتند و این روزنامه‌نگار منتقد را کشتند.

این شبکه گزارش داد: «این تصاویر که به صورت اختصاصی در اختیار سی‌ان‌ان قرار گرفته، بخشی از تحقیق‌های دولت ترکیه است و نشان می‌دهد، یک مرد با لباس‌های خاشقچی، یک ریش مصنوعی و عینک از در پشتی کنسولگری خارج می‌شود».

در بخشی از تصاویری که در اختیار این شبکه آمریکایی قرار داده شده، «مصطفی المدنی» چند ساعت بعد از قتل خاشقچی در اطراف مسجد سلطان احمد در استانبول دیده می‌شود.

افشای هویت فردی که با لباس خاشقچی از کنسولگری خارج شد +عکس

«مصطفی المدنی» در اطراف مسجد سلطان احمد

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
زهرا بخشی زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
0
0
کاش جمال خاشقچی به کنسولگری استانبول ترکیه نمی رفت و در پارک ها چادر مسافرتی می زد ش
نظرات بینندگان