arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۶۷۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۹ - ۳۰ مهر ۱۳۹۷

جریمه ۵۰ هزار تومانی از فردا شامل چه خودرو‌هایی می‌شود؟

بر اساس قانون و در راستای اجرای طرح سراسری کاهش آلودگی هوای شهر یا همان "کاهش" که از صبح روز سه‌شنبه اول آبان ماه در سراسر تهران اجرایی می‌شود، خودرو‌های فاقد معاینه فنی در سراسر تهران، در هر ساعت از شبانه روز ۵۰ هزارتومان جریمه خواهند شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

فردا طرح سراسری "کاهش" در تهران اجرا می‌شود و بر این اساس خودروهای فاقد معاینه فنی در هر ساعت از شبانه‌روز در صورت تردد در معابر جریمه می شوند.

به گزارش ایسنا، بر اساس قانون و در راستای اجرای طرح سراسری کاهش آلودگی هوای شهر یا همان "کاهش" که از صبح روز سه‌شنبه اول آبان ماه در سراسر تهران اجرایی می شود، خودروهای فاقد معاینه فنی در سراسر تهران، در هر ساعت از شبانه روز 50 هزارتومان جریمه خواهند شد.

در این میان علی پیرحسین لو مشاور معاون شهردار تهران در گفت وگو با ایسنا،‌ در مورد تکلیف خودورهای نو گفت: علاوه بر خودروهای دارای معاینه فنی معتبر، برابر مصوبه مجلس شورای اسلامی خودروهایی که چهار سال یا کمتر از زمان تولیدشان گذشته باشد، نیز می‌توانند درون معابر شهر تردد کنند و نیازی به دریافت معاینه فنی ندارند. هرچند که ما معتقدیم این قانون مناسبی نیست چراکه حدود یک سوم خودورهای نو مراجعه کننده به مراکز معاینه فنی از تست های معاینه مردود شدند.

این طرح برای تمامی خودروها و وسایل نقلیه اجرا شده و تمامی این وسایل اعم از اتوبوس، کامیون و خودروهای شخصی و نظامی و دولتی شامل آن شده و در صورت نداشتن معاینه فنی جریمه خواهند شد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
0
0
50 تومان برای خودروهای دولتی یا حکومتی یعنی کشک. ضمنا جریمه خودروهای بزرگتر مثل اتوبوس یا کامیون و...باید بیشتر باشد.
نظرات بینندگان