arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۶۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۲۳ - ۳۰ مهر ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از افتتاح تونل زیرزمینی لس آنجلس تا طرح روبات های هوشمند ژاپن

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

شرکت سوپرمیکرو اعلام کرد که سخت افزارهای خود را به شکل کامل و دقیق برای اطمینان از عدم وجود تراشه های جاسوسی چینی بررسی خواهد کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

عرضه آئودی مدل  E-Tron EV تا چهار هفته به تاخیر افتاد. بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی برخی منابع آگاه، این موضوع به علت وجود یک باگ نرم افزاری رخ خواهد داد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

به نظر می رسد کارکنان سیلیکون ولی به شدت در خطر هستند. این موضوع به یک راز عجیب مرتبط است که این روزها دیگر از حالت راز خارج و تبدیل به راه حل بسیاری از غول های فناوریشده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

مدت ها است که پروژه شرکت بورینگ برای احداث تونل پر سرعت زیرزمینی مورد توجه رسانه ها است. تونلی که ایده اولیه، طرح و پروژه آن به طور کامل متعلق به ایلان ماسک است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گروهی از پژوهشگران ژاپنی که در موسسه "یک روبات برای هر نفر" کار می کنند مدعی شده اند که تا 5 سال آینده هر شهروند ژاپنی یک روبات خواهد داشت.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

فیسبوک اعلام کرده که به زودی با یک شرکت امنیت سایبری برای تامین امنیت کاربران خود وارد مذاکره خواهد شد. این مذاکره بر مبنای حفظ کاربران از مخاطرات خواهد بود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

این روزها بسیاری از شرکت ها و گروه های حوزه فناوری به دنبال استخدام متخصصان حوزه بلاک چین یا مبادلات بر اساس ارزهای دیجیتال هستند. در این شرایط بازار کار به نفع این افرد در حال تغییر است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

بسیاری از کاربران علاقه مند به عکس دوست دارند عکس های خود را مثل فتوشاپ کارهای حرفه ای ادیت کنند. اما با برنامه فتوشاپ آشنایی کافی ندارند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان