arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۶۸۶۹
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۱ - ۰۱ آبان ۱۳۹۷

سعد حریری: اقدامات عربستان درباره پرونده خاشقجی در مسیر عدالت و کشف حقیقت است

نخست وزیر مکلف به تشکیل دولت لبنان اقدامات عربستان در خصوص جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار و منتقد سعودی را در مسیر "عدالت و کشف کامل حقیقت" قلمداد کرد. الحریری در ادامه افزود: این اقدامات عربستان مورد استقبال کشورهای عربی قرار گرفته که از نظر آن‌ها ثبات، سلامت و همبستگی با این کشور تحت هر شرایطی غیر قابل تردید است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نخست وزیر مکلف به تشکیل دولت لبنان اقدامات عربستان در خصوص جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار و منتقد سعودی را در مسیر "عدالت و کشف کامل حقیقت" قلمداد کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از النشره، سعد الحریری، نخست وزیر مکلف به تشکیل دولت لبنان خاطرنشان کرد: دستورات سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان برای روشن شدن حقایق پرونده قتل جمال خاشقجی امور را در مسیر درست خود قرار می‌دهد و پاسخی به حملات مغرضانه علیه ریاض است.

الحریری در ادامه افزود: این اقدامات عربستان مورد استقبال کشورهای عربی قرار گرفته که از نظر آن‌ها ثبات، سلامت و همبستگی با این کشور تحت هر شرایطی غیر قابل تردید است.

نخست وزیر لبنان همچنین خاطرنشان کرد: اقدامات عربستان درخصوص جمال خاشقجی در مسیر عدالت و کشف کامل حقیقت قرار دارد.

جمال خاشقجی روز دوم اکتبر پس از ورود به کنسولگری عربستان در استانبول ناپدید شد.‌ مقام‌های ترکیه می‌گویند او در این کنسولگری به دست ماموران امنیتی عربستان کشته شده‌ است. عربستان نیز بعد از چندین روز انکار نهایتا پذیرفته که خاشقجی "به دست ماموران خودسر" به قتل رسیده است.

قرار است امروز (سه‌شنبه) رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه درباره این پرونده سخنرانی کند. وی متعهد شده که تمامی جزئیات و حقایق مربوط به سرنوشت خاشقجی را فاش کند.

نظرات بینندگان