arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۶۹۶۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۸ - ۰۱ آبان ۱۳۹۷
یاسر هاشمی در مورد دانشگاه آزاد:

زمستان هیچ وقت برای همیشه در هیچ باغی نمی‌ماند و روسیاهی برای زغال می‌ماند/ مگر می‌شود بزرگترین دانشگاه حضوری دنیا را با سیاست‌های سلیقه‌ای و خلق الساعه از آسمان زدود؟

یاسر هاشمی رفسنجانی طی یادداشتی نوشت: اگرچه هاشمی زدایان چهار نعل می تازند تا در غبار سم اسبانشان ؛ حقیقت ها پنهان بماند؛ اما فردا که غبارها بنشیند و خورشید حقیقت نمایان شود؛ مطمئن باشید دانشگاه آزاد اسلامی؛ هم برای ایران عزیز و هم برای ایران ؛ عزیز می ماند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

زمستان هیچ وقت برای همیشه در هیچ باغی نمی‌ماند و روسیاهی برای دغال می‌ماند/ مگر می‌شود بزرگترین دانشگاه حضوری دنیا را با سیاست‌های سلیقه‌ای و خلق الساعه از آسمان زدود؟

یاسر هاشمی رفسنجانی طی یادداشتی نوشت: اولا بگویم که به عمد علایم نگارشی را در تیتر رعایت نکردم تا بخوانید: دانشگاه آزاد اسلامی برای ایران؛ عزیز می‌ماند و یا برای ایران عزیز می‌ماند.

ثانیا این روز‌ها هر جا که می‌روم؛ به خاطر اتفاقاتی که از فردای ارتحال آیت الله هاشمی و به خصوص از سه ماه پیش در دانشگاه آزاد اسلامی افتاد و مثل بازی دومینو ادامه دار است؛ خیلی از دانشجویان جدید و قدیم و خانواده‌های آنها؛ مخصوصا فارغ التحصیلان بزرگترین دانشگاه حضوری دنیا؛ شدیدا ابراز نگرانی می‌کنند که با این شیوه مدیریت و موضع گیری‌های مسئولان خود نظام پندار؛ آینده این دانشگاه و سوابق علمی ما چه می‌شود؟

با نهایت اطمینان به این عزیزان می‌گویم که زمستان هیچ وقت برای همیشه در هیچ باغی نمی‌ماند؛ حتی اگر در و دیوار باغ قندیل ببندد و تاریخ؛ اتفاقاتی از این دست را زیاد دیده است.


در مثل مناقشه نیست و من هم نمی‌خواهم به طریق قیاس بنویسم؛ اما تاریخ اسلام و ایران را بخوانید و ببینید که چگونه در مقاطعی؛ جا‌هایی را ویران کردند؛ شخم زدند و حتی به آب بستند؛ تا آثاری برای مردم نماند و الان می‌بینیم که همان اماکن چگونه عزیز شده اند و به قول معروف " روسیاهی برای زغال و زغال اندیشان ماند. "


مگر می‌شود دانشگاهی را که به صورت مستقیم با بیش از ۷ میلیون تحصیلکرده و به شکل غیر مستقیم با همین مقدار خانواده ایرانی ارتباط علمی و عاطفی دارد و، چون خورشید می‌درخشد؛ با سیاست‌های سلیقه‌ای و خلق الساعه از آسمان زدود؟


دانشگاهی که آن کلام امام راحل را به عنوان سند هویت خویش دارد که "من امیدوارم که شما آقایان و سایرین کمک کنید تا این دانشگاه که به پیشنهاد آقای هاشمی تاسیس گردید و پیشنهاد خوبی است؛ فعالیتش زیاد گردیده و توسعه یابد. "


اگرچه هاشمی زدایان چهار نعل می‌تازند تا در غبار سم اسبانشان؛ حقیقت‌ها پنهان بماند؛ اما فردا که غبار‌ها بنشیند و خورشید حقیقت نمایان شود؛ مطمئن باشید دانشگاه آزاد اسلامی؛ هم برای ایران عزیز و هم برای ایران؛ عزیز می‌ماند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۶
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۲
0
0
فعلا که سنبه هاشمی زدایان پر زور تر است و رییس جمهور فعلی هم با سیاستهای انفعالی خود باعث می شود انتخابات بعدی طیف اکثریت مردم خواهان اصلاحات و اصلاح طلب ها ریزش زیاد داشته باشد و در این انتخابها دیگر شرکت نکنند. و کم کم عرصه سیاست با این انتصابات بین گروههای جناح راست انجام شود و اصلاح طلبان از این عرصه به صورت کامل حذف شوند یا جذب برخی گروههای راست معتدل شوند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۲
0
0
هاشمي زنده است تا اسلام زنده است
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۲
0
0
آفرین برشما .خلف هاشمی رفسنجانی هستی . خدا قوت
نظرات بینندگان