arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۶۹۸۶
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۲۱ - ۰۱ آبان ۱۳۹۷

بانگ شیپور پرسپولیسی ها از خیابان های پایتخت برخاست

دقایقی پس از پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس برابر السد قطر و راهیابی به فینال لیگ قهرمانان آسیا طی سه شنبه شب، هواداران سرخ پوشان تهران شیپور به دست به خیابان های پایتخت آمدند و شادی شان را اینگونه به نمایش گذاشتند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بانگ شیپور پرسپولیسی ها از خیابان های پایتخت برخاستهرلحظه بر تعداد این افراد سوار بر خودرو یا موتورسیکلت در نقاط مختلف شهر تهران افزوده می شود.
پرسپولیس در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف السد قطر رفت که این بازی با تساوی یک بر یک به اتمام رسید و نماینده ایران جواز صعود به لیگ قهرمانان آسیا را کسب کرد.
سیامک نعمتی در این دیدار تک گل پرسپولیس را به ثمر رساند.
نماینده ایران که در بازی رفت با تک گل «علی علیپور» به برتری دست رسیده بود در مجموع 2 بازی با برتری 2 بر یک به فینال رسید. 
امشب بیش از 80 هزار تماشاگر از ساعت ها قبل، ظرفیت ورزشگاه آزادی تهران را تکمیل و آن را یکدست قرمز رنگ کرده بودند. 
به گزارش ایرنا هوادارانی که در ورزشگاه آزادی برای تماشای این مسابقه حضور یافته بودند نیز با ابراز شادی از مبادی خروجی به سمت میدان آزادی و دیگر نقاط شهر در حرکت هستند.
در پایان این دیدار، هواداران پرسپولیس با روشن کردن نور گوشی های تلفن همراه خود و به اهتزاز در آوردن پرچم سرخ به شادی پرداختند. این هواداران همچنین با تشویق به روش ایسلندی تیم خود را مورد تشویق قرار دادند.

نظرات بینندگان