arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۷۱۱۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۱ - ۰۵ آبان ۱۳۹۷
گزارش ویدیویی «انتخاب»؛

تماشا کنید / ویدیو: مصرف الکل در ایران؛ آمار چه می‌گوید؟

مصرف مشروبات الکلی تقلبی در چند استان کشور در ماه های اخیر ده ها قربانی گرفت. آمارهای رسمی در این باره زیاد نیست اما در ویدیوی پیش رو با استناد به آمارهای وزارت بهداشت، ستاد مبارزه با مواد مخدر و پزشکی قانونی که به صورت جسته و گریخته توسط مسئولان این نهادها ارائه شده بود، ابعاد مصرف الکل در کشور بررسی شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مصرف مشروبات الکلی تقلبی در چند استان کشور در تابستان و پاییز امسال ده ها قربانی گرفت.

این اتفاق بار دیگر چند و چون مصرف الکل در کشور را به صدر اخبار بازگرداند. آمارهای رسمی در این باره زیاد نیست اما در ویدیوی زیر با استناد به آمارهای وزارت بهداشت، ستاد مبارزه با مواد مخدر و پزشکی قانونی که به صورت جسته و گریخته توسط مسئولان این نهادها ارائه شده بود، ابعاد مصرف الکل در کشور بررسی شده است.

 
 

 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
0
0
سلام
دوستان این امار بسیار دروغ
اگه جرات دارید برید بیمارستان رجایی کرج دقیق تحقیق کنید مرگ مشروبا ت الکلی بالغ بر 160 نفر و یا بیشتر لطفا به دروغ های این وزارت خانه توجه نکنید شما اهالی رسانه مستقل باید راستگو باشید نباید هر دروغی که سالهاست گفته میشه شما تکرار کنید لطفا شمار هم جرات تحقیق در خصوصو مسائل مطرح شده از سوی مسئولین رو داشته باشید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
0
0
باور های غلط زمانی می خواستند گالیله را بخاطر گفتن زمین کروی است در اتش بسوزانند تا گفت غلط کردم . زمانی می گفتند محمد به اسمان هفتم معراج کرده امروز علم ثابت کرده کهکشتن ها وجود دارد. زمانی تا ماه می دیدیم صلوات ختم می کردیم امروز ماه را فقط یک قمر زمین میدانیم . زمانی برای اغلب بیماری ها دعوا تجویز می شد اما امروز به پزشک مراجعه می شود.و0000
نظرات بینندگان