arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۷۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۲۳ - ۰۶ آبان ۱۳۹۷

والورده: رئال مادرید دوباره به دوران اوج خود باز خواهد گشت

سرمربی بارسلونا معتقد است رئال مادرید می‌تواند دوباره به دوران اوج خود بازگردد چون تیم بزرگی است
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

والورده: رئال مادرید دوباره به دوران اوج خود باز خواهد گشتسرمربی بارسلونا معتقد است رئال مادرید می‌تواند دوباره به دوران اوج خود بازگردد چون تیم بزرگی است.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، بارسلونا یکشنبه شب در هفته دهم لالیگا پنج بر یک رئال مادرید را شکست داد و به صدر جدول صعود کرد.

ارنستو والورده گفت: در نیمه اول مالکیت توپ را در اختیار داشتیم. به خوبی توپ را هدایت می‌کردیم و تیم حریف مجبور شده بود در زمین خودش بازی کند. آنها تنها می‌توانستند از راه دور به سمت دروازه‌مان ضربه بزنند. این بازی مورد دلخواهمان بود. در نیمه دوم مادرید تغییر کرد. تیم حریف بازیکنان فوق‌العاده‌ای دارد و ما را شگفت‌زده کرد. در برخی از لحظات تحت فشار قرار گرفتیم اما توانستیم دوباره به حریف ضربه وارد کنیم.

سرمربی بارسلونا در ادامه اظهار کرد: می‌دانم فوتبال چگونه است و با توجه به تجربه کمی که دارم از این قضیه آگاهم. گاهی اوقات تصمیمتان نتیجه‌بخش نیست اما برخی اوقات خلاف آن اتفاق می‌افتد. بستگی به شرایط بازی دارد. ما می‌توانیم از این پیروزی لذت ببریم اما نمی‌توانیم به تعطیلات برویم.

سرمربی اسپانیایی افزود: از نتیجه کسب شده به خاطر مردم و هوادارانمان خیلی خوشحالیم. می‌دانیم که چنین پیروزی‌ در ال کلاسیکو چه معنایی دارد. اکنون می‌توانیم کمی بیش از گذشته لذت ببریم. امیدوارم این برد در قهرمانی‌مان در لالیگا تاثیرگذار باشد. سال گذشته زمانی که  مقابل رئال مادرید در سوپرجام اسپانیا شکست خوردیم در شرایط خیلی بدی قرار داشتیم اما اکنون همه چیز عوض شده است.

والورده در مورد اخراج احتمالی یولن لوپتگی گفت: دوست ندارم هیچ سرمربی‌ای اخراج شود چه سرمربی رئال مادرید باشد چه اوئسکا؛ گرانادا یا بارسلونا.

سرمربی اسپانیایی در مورد سه پیروزی پیاپی خود بدون لیونل مسی اظهار کرد: زمانی که این بازیکن آسیب دید برای همه سوال شده بود که بارسلونا چگونه بازی می‌کند. ما از پیروزی‌های کسب شده خوشحال هستیم اما همانطور که پیش از این گفته بودم با حضور مسی این پیروزی‌ها دلچسب‌تر می‌شود.

سرمربی بارسلونا در پایان اظهار کرد: به پنج تایی کردن رئال مادرید فکر نمی‌کنم. این موضوع تنها در ذهن هواداران است. تنها از پیروزی کسب شده خوشحال هستم. چنین شکستی نیز دردناک است. رئال مادرید حتی با وجود این باخت سنگین رقیب اصلی ما محسوب می‌شود چون تیم بزرگی است. آن ها دوباره به دوران اوج خود باز خواهند گشت.

نظرات بینندگان