arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۸۰۲۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۸ - ۰۷ آبان ۱۳۹۷
گزارش ویدیویی «انتخاب»؛

تماشا کنید / ویدیو: فراکسیون امید؛ دشمن حیثیت اصلاحات

جلسه منتج به رای اعتماد مجلس به چهار وزیر پیشنهادی روحانی بار دیگر تردیدها درباره عملکرد فراکسیون امید را افزایش داد. این اولین بار نیست که عملکرد فراکسیون امید مورد انتقاد قرار گرفته است؛ اکنون با تجربه چند سال اخیر، فراکسیون امید که در نتیجه تصمیم مردم برای تغییر و با استفاده از محبوبیت سید محمد خاتمی تشکیل شده، اعتبار اصلاح طلبان را نیز مخدوش کرده. در این شرایط، چه باید کرد؟
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

جلسه منتج به رای اعتماد مجلس به چهار وزیر پیشنهادی روحانی بار دیگر تردیدها درباره عملکرد فراکسیون امید را افزایش داد.

به گزارش «انتخاب»، این اولین بار نیست که عملکرد فراکسیون امید مورد انتقاد قرار گرفته است؛ اکنون با تجربه چند سال اخیر، فراکسیون امید که در نتیجه تصمیم مردم برای تغییر و با استفاده از محبوبیت سید محمد خاتمی تشکیل شده، اعتبار اصلاح طلبان را نیز مخدوش کرده. در این شرایط، چه باید کرد؟ ویدیوی زیر را تماشا کنید.

 
 
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
0
0
بیشتر فراکسیون امید اصلا اصلاح طلب نبوند و شخص بزرگوار رئیس اصلاحات عزیز بین بد وبدتر ، بد را انتخاب کردند . مثلا چی کسی باور می کند نعمتی اصلاح طلب است؟
ناشناس
|
Canada
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
0
0
مسخره است این رفتار شما
وقتی صورت مساله انتخاب بین بد و بدتر میشه توقع بالاتری نمیشه داشت.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
0
0
خیالتون راحت ! اصلاح طلبان تمام شدند زیرا پایگاه مردمی شان کاملا" از دست رفت عملکرد روحانی ، مجلس و شورای شهر تهران نه یکبار بلکه 3 بار تیر خلاص را به پیکر این جریان خالی کرد . مشتی قدرت طلب فاسد و دروغ گو که نه به آزادی بیان اعتقاد دارند و نه به عدالت اجتماعی
نظرات بینندگان