arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۸۳۲۶
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۲ - ۰۹ آبان ۱۳۹۷

اظهار بی‌اطلاعی عضو ارشد جامعه مدرسین از بیانیه «مجمع عمومی جامعه مدرسین» در دفاع از آیت‌الله یزدی / آیت‌الله غروی در گفتگو با «انتخاب»: دیگر باید پرونده موضوع «نامه آیت‌الله یزدی به آیت‌الله شبیری زنجانی» را جمع کرد

آیت الله سید محمد غروی، عضو ارشد جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از بیانیه مجمع عمومی این تشکل در دفاع از آیت الله یزدی در خصوص نامه او خطاب به آیت الله شبیری زنجانی، ابراز بی‌اطلاعی کرد. او همچنین تصریح کرد: اعتقادم این است که اصولا باید این مسئله را رها کرد. یعنی اگر واقعا ما برای این حضرات دلمان بسوزد، بهترین راه این است که قضیه را رها کنیم. بعضی نکات باید گفته می شد که گفته شد و تمام شد. دیگر پرونده این موضوع را باید جمع کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اظهار بی‌اطلاعی عضو ارشد جامعه مدرسین از بیانیه «مجمع عمومی جامعه مدرسین» در دفاع از آیت‌الله یزدی / آیت‌الله غروی در گفتگو با «انتخاب»: بعضی نکات باید گفته می‌شد که شد؛ دیگر باید پرونده این موضوع را جمع کرد

آیت الله سید محمد غروی، عضو ارشد جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از بیانیه مجمع عمومی این تشکل در دفاع از آیت الله یزدی ابراز بی اطلاعی کرد.

به گزارش «انتخاب»، مجمع عمومی جامعه مدرسین در واکنش به  نامه آیت الله یزدی به آیت الله شبیری زنجانی، با صدور بیانیه ای، توصیف این نامه با کلماتی مانند؛ تحکم آمیز، آمرانه و... را ظلم خوانده و این سوال را مطرح کرده است که آیا موضوع این نامه به اندازه‌ای بود که برخی صدای «وااسلاما، وامرجعا و برخی استرجاع» خوانند؟ در این بیانیه تصریح شده «گروهی در پی بهانه‌ای برای زدودن غبار از چهره فتنه‌گران هستند.»

آیت الله سید محمد غروی در گفت و گو با «انتخاب»، درباره اینکه آیا نظر اعضای مجمع عمومی برای این بیانیه اخذ شده بود یا خیر، گفت: بنده از این نامه اطلاعی ندارم. قائدتا هیات رئیسه این کار را کرده. در نتیجه از من در این باره سوال نکنید.

او درباره اینکه آیا هیات رئیسه می تواند بدون نظر اعضای مجمع عمومی، چنین بیانیه ای صادر کند یا خیر، گفت: نمی دانم. باید ببینیم اساسنامه چگونه است. در حال حاضر اساسنامه را به یاد ندارم و نمی توانم اظهارنظر کنم.

آیت الله غروی همچنین تصریح کرد: اعتقادم این است که اصولا باید این مسئله را رها کرد. یعنی اگر واقعا ما برای این حضرات دلمان بسوزد، بهترین راه این است که قضیه را رها کنیم. بعضی نکات باید گفته می شد که گفته شد و تمام شد. دیگر پرونده این موضوع را باید جمع کرد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
0
0
مطلب درستی فرموده اند.
امیر
|
United Kingdom
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
1
0
لنظر شما ایا بوی تهدید از این بیانیه نمی اید؟ اگر به شخص مورد حمایت علاقه دارید دست از کش دادن موضوع بردارید! اگر برنداریم چه؟ حرکتهای خود جوش که طبیعطا شما از ان اطلاع ندارید اغاز میشود؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
1
0
نکنه به مصلحت نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آقا تو اگر انسانی هستی و شرف داری، مسلمانی پیشکش، در مقابل اتفاق افتاده یا باید در صف تاییدکنندگان باشی یا انکار کنندگان. شما یاد گرفته اید هرچه منافع شما را به خطر بیندازد، سرشو جمع کنید. و این برخلاف اصول اولیه انسان های باشرف دارای دید اجتماعی هست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
0
0
از قدیم گفته اند احترام امامزاده را اول باید متولی اش نگه دارد.
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۰
1
0
متاسفانه با ادامه و یا بوجود آوردن این چنین مواردی در این موقعیت بصلاح نیست ودر نتیجه تشویش اذهان بوجود میاید در اصل کار اشتباهی بود تحکم فکری از طرف آقای یزدی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۰
1
1
بیانیه از طرف همه اعضا نبود. از طرف هیئت رییسه بود.
نظرات بینندگان