arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۸۳۹۱
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۷ - ۰۹ آبان ۱۳۹۷

رکورد شکنی به سبک شرکت سامسونگ

شرکت سامسونگ شگفتی ساز شد چرا که با وجود کاهش نرخ سود در بخش موبایل باز هم به سودی قابل توجه دست یافته است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شرکت سامسونگ شگفتی ساز شد چرا که با وجود کاهش نرخ سود در بخش موبایل باز هم به سودی قابل توجه دست یافته است.

سامسونگ اعلام کرد که بیشترین سود عملیاتی تاریخ خود را در آخرین سه ماهه مالی به ثبت رسانده است. طی سال‌های اخیر، سامسونگ جدا از تولید پردازشگر گوشی‌های هوشمند خودش، آن‌ها را به دیگر مشتریانی نظیر اپل هم می‌فروشد.

در گزارش سامسونگ آمده که سود عملیاتی سه ماهه سوم این کمپانی به ۱۵.۴ میلیون دلار رسیده که نزدیک به ۲۱ درصد پیشرفت نسبت به زمان مشابه طی سال گذشته میلادی محسوب می‌شود. درآمد کلی این کمپانی هم ۵۷.۴۸ میلیون دلار بوده که ۵.۵ درصد بیشتر از سال گدشته است.

سامسونگ را همه به عنوان بزرگ‌ترین فروشنده تلویزیون و موبایل‌های هوشمند جهان می‌شناسند اما جالب است بدانید که این کمپانی یک سالی می‌شود که با گذشتن از اینتل، بیشتر از هر شرکت دیگری در جهان چیپ حافظه می‌سازد.

 

البته وضعیت فروش گوشی‌های هوشمند این کمپانی به اندازه سایر بخش‌ها خوب نیست و درآمد عملیاتی بخش موبایل 32 درصد نسبت به سال گذشته کاهش پیدا کرده است. سامسونگ امسال گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس را عرضه کرد که با وجود پیشرفت‌هایی که در بخش دوربین و صدای خود نسبت به مدل پیشین داشتند، در بازار موفق ظاهر نشدند تا این کمپانی طی سه ماهه اخیر، بدترین عملکرد را از زمان سه ماهه دوم سال 2013 داشته باشد.

منبع: دیجیاتو 

نظرات بینندگان