arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۸۵۳۱
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۱ - ۱۰ آبان ۱۳۹۷

توییتر یک ویژگی جدید را می آزماید / امکان نمایش توییت ها بر اساس ترتیب زمانی دلخواه کاربر

توییتر یک قابلیت جدید را مورد آزمون قرار می دهد که بر اساس آن ترتیب توییت های نمایش داده شده برای کاربران قابل تغییر است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

توییتر یک قابلیت جدید را مورد آزمون قرار می دهد که بر اساس آن ترتیب توییت های نمایش داده شده برای کاربران قابل تغییر است.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، آزمون جدید به کاربران کمک می کند بر اساس یک برنامه مشخص برخی توییت ها را دنبال کنند.

این گزینه در حال حاضر در اختیار کاربران iOS است و آنها را قادر می کند که بلافاصله پس از ارسال توییت هایی که توسط یک الگوریتم مهم منتشر شده، توییت ها را به ترتیب زمانی معکوس تغییر می دهند.

این شبکه اجتماعی اعلام کرد در حال حاضر تعداد کمی از کاربران iOS به این قابلیت دسترسی دارند، چرا که قابلیت مذکور فعلا در سطح آزمایشی قرار دارد.

توییتر در بیانیه ای در این خصوص گفت: "گاهی اوقات شما می خواهید آخرین توییت ها را ببینید.ما در حال آزمایش یک راه برای شما برای دستیابی به نوعی جدول زمانی هستیم که مشاهده توییت ها به دلخواه کاربر را آسان تر می کند."

به نظر می رسد این ویژگی آزمایشی نخستین گام برای تحقق وعده های اخیر توییتر است که در ماه سپتامبر اعلام شده بود. این شرکت  از اواخر تابستان رونمایی از جدول زمانی دلخواه کاربران در توییتر را وعده داده بود.

در آن زمان، توییتر تنظیمات "Show the best tweets first" را به روز کرد، به طوری که زمانی که آن را به حالت Off انتخاب  می کنید، در ترتیب معکوس، فقط توییت افرادی که دنبال می کنید نمایش داده می شود. اما این روند نیاز به ایجاد تغییر در تنظیمات برنامه داشت. ویژگی جدید توییتر به کاربران امکان می دهد راهی ساده و معقول برای دسترسی به جدول زمانی را فراهم کنند.

 

 

 

نظرات بینندگان