arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۸۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۷ - ۱۰ آبان ۱۳۹۷

شورلت 2019 با رنگ هایی جدید می آید

 ششمین رنگ استاندارد کارخانه‌ای شورولت کامارو ۲۰۱۹ با نام شوک (Shock) که ترکیب زرد و سبز یا فسفری است، درکنار آبی ریورساید متالیک، کراش و خاکستری متالیک قرار می‌گیرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

 ششمین رنگ استاندارد کارخانه‌ای شورولت کامارو ۲۰۱۹ با نام شوک (Shock) که ترکیب زرد و سبز یا فسفری است، درکنار آبی ریورساید متالیک، کراش و خاکستری متالیک قرار می‌گیرد.

همچنین طیف گسترده‌ای از لوازم جانبی جدید برای شورولت کامارو ۲۰۱۹ فیس‌لیفت وجود دارد. این مجموعه شامل اسپویلر باله سیاه، در باک بنزین فیبر کربنی، لوگوی سیاه کامارو روی گلگیرها، ورودی هوای  جدید، صندلی‌های ریکارو (Recaro)، ترمز جلوی برمبو و قطعات تعلیق شورولت کامارو 1LE می‌شود. ورودی هوای سرد در تمام ۵۰ ایالت آمریکا برای مشتریان موجود خواهد بود. 

شبکه تولید و توزیع گسترده لوازم جانبی، قطعات یدکی و اجزای عملکردی شورولت به خریداران کامارو این شانس را می‌دهد که بتوانند خودروی خود را به سطح بالاتری ارتقا دهند. نمایشگاه سفارشی‌سازی خودرو SEMA، فرصتی پدید آورده است تا توانایی شرکت‌های مختلف در زمینهتیونینگ و لوازم جانبی به نمایش گذاشته شود. شورولت همچنین در این نمایشگاه از مدل کانورتیبل کامارو LT با رنگ جدید رونمایی کرد که با لوازم جانبی اضافی ارائه می‌شود.  

2019 Chevrolet Camaro / شورولت کامارو 2019 فیس‌لیفت

استیو ماجوروس، مدیر بازاریابی شورولت در زمینه خودروهای سواری و کراس‌اور گفت:

نگاه تازه‌ای به شورولت کامارو ۲۰۱۹ وجود دارد که با تقویت پیشرانه، فناوری‌های جدید و گزینه‌های اختیاری بیش‌تر همراه شده است. کامارو مکان خوبی برای شخصی‌سازی است و رنگ جدید شوک و لوازم جانبی موجود، امکانات زیادی برای مشتریان فراهم می‌کند.

2019 Chevrolet Camaro / شورولت کامارو 2019 فیس‌لیفت

مدل فیس‌لیفت شورولت کامارو ۲۰۱۹ با رنگ بدنه جدید در کنار گزینه‌های قبلی پیشرانه ارائه می‌شود. نمونه ۲ لیتری چهار سیلندر، ۳.۶ لیتری خورجینی ۶ سیلندر و ۶.۲ لیتری خورجینی هشت سیلندر به‌عنوان گزینه‌های موجود مطرح شده‌اند؛ قدرتمندترین پیشرانه در نسخه کامارو SS، قادر است ۴۵۵ اسب بخار قدرت تولید کند. مشتریان می‌توانند با انتخاب قطعات و تحویل در خانه، آن‌ها را نصب کنند یا این‌که همه‌چیز را به نمایندگی مجاز فروش بسپارند. سفارش قطعات و لوازم جانبی جدید از طریق وب‌سایت شورولت امکان‌پذیر است.

منبع: زومیت

نظرات بینندگان