arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۸۶۷۷
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۱ - ۱۱ آبان ۱۳۹۷

آموزش و پرورش: تنبیه دانش‌آموز جمی با خط کش بود نه کابل / پرونده به مراجع ذی‌صلاح ارسال شد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان جم به انتشار مطلبی با عنوان تنبیه دانش آموزان مدرسه بهرباغ شهرستان جم پرداخت و اظهار داشت: تنبیه این دانش آموز با کابل در یکی از رسانه‌ها منتشر شد که پس از بررسی آن در دستور کار آموزش و پرورش شهرستان جم قرار گرفت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیر آموزش و پرورش شهرستان جم گفت: پرونده معلمی که دانش آموزش را تنبیه کرده به مراجع ذی‌صلاح ارسال شده است.

به گزارش تسنیم، خلیل نیکخواه شامگاه پنج‌شنبه در جمع خبرنگاران در جم به انتشار مطلبی با عنوان تنبیه دانش آموزان مدرسه بهرباغ شهرستان جم پرداخت و اظهار داشت: تنبیه این دانش آموز با کابل در یکی از رسانه‌ها منتشر شد که پس از بررسی آن در دستور کار آموزش و پرورش شهرستان جم قرار گرفت.

وی با بیان اینکه از دانش آموزیاد شده دلجویی شد تصریح کرد: در پی اطلاع از تنبیه دانش آموز جمی مسئولان آموزش و پرورش جم ، اعضای انجمن اولیا ومربیان، مدیر آموزشگاه و معلم نامبرده با حضور در منزل والدین دانش آموز از وی دلجویی کردند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان جم به وضعیت تنبیه این دانش آموز پرداخت و بیان کرد: با بررسی‌های انجام شده، معلم این دانش آموز را با خط کش تنبیه کرده است.

نیکخواه با بیان اینکه اولیای دانش آموز هیچ گونه شکایتی در این زمینه ندارند افزود:با این وجود پرونده معلم خاطی به مراجع ذ‌ی‌صلاح ارسال شده است.

وی با تاکید برممنوع بودن تنبیه بدنی دانش آموزان، گفت: بار‌ها در جلسات، به صورت شفاهی وهمچنین در بخشنامه‌های مختلف این موضوع به اطلاع همکاران رسانده شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان جم ، تنبیه بدنی دانش آموزان را خط قرمز آموزش وپرورش دانست و تاکیدکرد: درصورت بروز چنین اتفاقاتی با افراد خاطی مطابق مقررات انضباطی برخورد می‌شود.

نیکخواه از رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی که با انعکاس نقد‌ها و آسیب‌ها به بهبود امور آموزشی و پرورشی یاری می‌رسانند، قدردانی کرد.

نظرات بینندگان