arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۸۷۹۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۲۱ - ۱۱ آبان ۱۳۹۷
در واکنش به اعلام بازگشت تحریم های آمریکا علیه ایران:

بیانیه اتحادیه اروپا: برای تکمیل سازوکار مالی برای ایران عزمی راسخ داریم / به کار خود برای حفظ صادرات نفت و گاز ایران ادامه می دهیم / با سازوکار جدید اروپا، بازرگانان می توانند با ایران تجارت کنند

وزیران خارجه آلمان، انگلیس و فرانسه پس از اعلان کاخ سفید پیرامون دور دوم تحریم های واشنگتن علیه ایران، بیانیه ای درباره سازوکار مالی ویژه این اتحادیه در حمایت از ایران دادند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بیانیه اتحادیه اروپا: برای تکمیل سازوکار مالی برای ایران عزمی راسخ داریم

وزیران خارجه و دارایی آلمان، انگلیس و فرانسه به همراه مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در بیانیه ای مشترک با اشاره به پیشرفت چشمگیر سازوکار مالی ویژه اتحادیه اروپا برای ایران گفتند: ما برای تکمیل این سامانه عزمی راسخ و مشترک داریم.

به گزارش «انتخاب»، وزیران خارجه آلمان، انگلیس و فرانسه پس از اعلان کاخ سفید پیرامون دور دوم تحریم های واشنگتن علیه ایران، بیانیه ای درباره سازوکار مالی ویژه این اتحادیه در حمایت از ایران دادند.

در این بیانیه با اشاره به پیشرفت چشمگیر سازوکار مالی ویژه اتحادیه اروپا برای ایران، آمده است: «به عنوان طرف‌های برجام، ما به کار روی حفاظت از کانال‌های مالی میان خود و ایران و حفظ صادرات نفت و گاز این کشور، متعهدیم. ما در این امور، همچون دیگر امور، با روسیه، چین که دیگر طرف‌های برجام هستند و با کشورهای ثالثی که به حمایت از برجام علاقه‌مند هستند، همکاری می‌کنیم. این تلاش‌ها در هفته‌های اخیر شدت یافته؛ علی‌الخصوص تلاش‌های مرتبط با ایجاد زمینه لازم برای اجرایی شدن ابتکار عمل اروپا در خصوص ایجاد ساز و کار ویژه که ایجاد آن در دست اقدام است. این ساز و کار، امکان ادامه تعلیق تحریم‌های ایران و ادامه کار بازرگانان اروپایی در زمینه تجارت مشروع با ایرانیان را ممکن خواهد ساخت.»

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
-
|
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۱
2
1
روحانی و ظریف خواب تشریف دارند که یک بیانیه علیه کار دولت ترامپ بدهند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۲
تحویلش نگرفتند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۳
0
0
هر وقت از حرف بعمل درآمد و پول صادرات وارد ایران شد ،بدون قید و شرط درست است وگرنه وعده و شعار را جان کری ،با امضا تضمین شده اش هم میداد
اروپا مستعمره امریکاست
نظرات بینندگان