arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۹۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۵ - ۱۸ آبان ۱۳۹۰

باز هم تاخیر تکراری در پروازهای داخلی؛ اینبار 6 ساعت! + سند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یکی از بینندگان "انتخاب" با ارسال متنی آورده است:

امروز 1390/08/18 ساعنت 07:30 با پرواز شماره 466 هواپیمائی جمهوری اسلامی به مقصد مشهد پرواز داشتم . البته من تنها نبودم و حدود 10 نفری همراه داشتم . از ترس اینکه مبادا دیر برسیم و بلیطمون رو که به سختی بدست آورده بودیم و برای همه ما حکم یه گنج رو داشت ساعت 5 صبح عازم فرودگاه شدیم .

حدود 05:45 به فرودگاه رسیدیم و منتظر شدیم تا برای باز شدن گیت و گرفتن ساک ها و وسایل. در هر صورت ساعت 6:30 بود که کم کم آماده شدیم و وسایل رو هم تحویل دادیم . به افرادی هم که مقرر بود برای استقبال و ترانسفر برای ما به فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد بیان زنگ زدیم و گفتیم با توجه به تایم پرواز احتمالا ساعت 9 انشالله میرسیم . اما زهی خیال باطل .

ساعت 07:25 از طریق بلندگو اعلام شد که بدلیل شرایط نامساعد جوی در مشهد ، پرواز با تاخیر انجام میشه . یکی از بستگان در منزل از طریق اینترنت و با رصد ساعت پرواز به ما گفت : در مشهد هوا خوبه و ساعت فرود شما رو هم 09:05 اعلام شده و در ستون وضعیت پرواز نوشته طبق برنامه .

خلاصه تا ساعت9 صبح بدی آب و هوا رو بهونه کردند و با سماجت ما میگفتیم الان شخصی پای اینترنت نشسته و داره شرایط پرواز ها رو در مهرآباد و شهید هاشمی نژاد پیگیری میکنه اعلام کردند که : پرواز شماره 466 بوئینگ 747 با 380 مسافر خلبان ندارد. زمانی هم که با تعجب مسافرین و اعتراضشان روبرو شدند گفتند که خلبان در حال استراحت و ریکاوریست .

در هر صورت این پرواز هم به مانند پروازهای دیگر با تاخیری پنج ساعته و نیم!  روبرو شدیم بالاخره ساعت 13 فرودگاه تهران رو ترک کردیم و ساعت 14:23 دقیقه در فرودگاه مشهد به زمین نشستیم .

البته نباید از زحمات پرسنل این پرواز که با روئی گشاده سعی در آرام کردن مسافرین عصبانی داشتند گذشت و از تک تک این عزیزان سپاسگذاریم . اما چیزی که بیشتر ما رو مورد آزار قرار داد عدم توجه مسئولین به زمان از دست رفته وعدم پاسخگوئی که موجبات از هم گسیختگی برنامه های تنظیمی در مقصد  شده بود رو در نظر داشتیم .

ضمنا یادآور میشوم در ساعت 09:40 و پس از اینکه اعلام شد که پرواز خلبان ندارد ، اقدام به پذیرائی مختصری شامل ژله، آب میوه و کیک کردند تا بتوانند اندکی از عصبانیت مسافرین بکاهند .

ضمنا یادآور میشوم 2 برگ پرینت از زمان و تاریخ پرواز و همچنین عدم ثبت تایم ورود در تارنمای فرودگاه شهید هاشمی نژاد به مسئولین محترم انتخاب ارائه میشود .

امیدوارم حداقل از زمان تاخیر هواپیماها کاسته شود تا افسوس از دست رفتن هزینه ها و ای کاش گفتن ها برای سفر با اتوبوس و قطار در پروازهای داخلی با توجه به مبلغ بلیط بر دل هیچکس نماند.







نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۸
0
3
بعد میگن قطر نیاد....
نظرات بینندگان