arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۹۴۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۵ - ۱۵ آبان ۱۳۹۷

محسن هاشمی: من اسم خود را به عنوان نامزد شهرداری اعلام نکردم، ولی توسط اعضای شورا معرفی شدم/ امیدوارم آخرین انتخاب شهردار در شورای پنجم باشد

رئیس شورای شهر تهران گفت که این ۵ گزینه باید هفته‌آینده برنامه‌های خود را به صحن شورا ارائه دهند. همچنین براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در یک جلسه فوق‌العاده رای‌گیری صورت گرفته و دو نفر از بین ۵ گزینه انتخاب خواهند شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

رئیس شورای شهر تهران اظهار امیدواری کرد این آخرین انتخاب شهردار شورای پنجم باشد.

به گزارش مهر، محسن هاشمی، در پایان نودوهشتیمن جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اعضای شورا در جلسه امروز از میان ۱۳ نفر گزینه باقیمانده از ۳۰ گزینه اعضای شورای شهر تهران در نهایت ۵ نفر را برای رقابت با یکدیگر برای شهرداری تهران انتخاب کردند.

وی تصریح کرد: بر اساس رای اعضای شورای شهر تهران آقایان رسول کشت‌پور با ۱۴ رای، عباس آخوندی ۱۱ رای، پیروز حناچی ۱۰ رای، غلامرضا انصاری ۱۰ رای و کامل تقوی‌نژاد با ۱۰ رای به عنوان ۵ گزینه شهرداری تهران انتخاب شدند که در نهایت این افراد با حضور در جمع اعضا برنامه‌های خود را ارائه و در نهایت ۲ نفر و سرانجام یک نفر برای شهرداری تهران انتخاب می‌شود.

هاشمی تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌ انجام شده این ۵ گزینه باید هفته‌آینده برنامه‌های خود را به صحن شورا ارائه دهند. همچنین براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در یک جلسه فوق‌العاده رای‌گیری صورت گرفته و دو نفر از بین ۵ گزینه انتخاب خواهند شد.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: در ادامه جلسه امروز بودجه غیرنقد شهرداری مورد توجه قرار گرفت. بودجه سال جاری شهرداری تهران ۱۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بوده که ۴ هزار میلیارد آن نقدی است که تاکنون ۳۰۰ میلیارد تومان آن تحقق پیدا کرده است.

وی درخصوص عدم تحقق گزینه غیرنقد شهرداری تهران گفت: این با اهداف شورای شهر تهران مغایرت داشته و به همین دلیل امروز لایحه‌ای توسط معاونت مالی شهرداری تهران درباره شیوه عمل برای تهاتر و بودجه غیرنقد به شورا ارائه شد که در جلسه قبل کلیات این لایحه به تصویب رسیده بود و امروز جزئیات آن به تصویب نهایی اعضای شورای شهر تهران قرار گرفت.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: تنها موضوعی که باعث ایجاد فساد شده است ذینفع واحد دوم است که این موضوع نیز در شورای شهر تهران مطرح شد. در نهایت استفاده از کارگزاری‌های مجاز مورد تایید قرار گرفت و اعضا به آن رای دادند.

هاشمی گفت: فضای انتخابات سالم بود و بحث‌های خوبی نیز در جلسه امروز صورت گرفت و اعضا نظرات خود را مطرح کردند. یکسری از گزینه‌ها در لیست ۵ نفره رای نیاوردند و امکان دارد در آینده اسمشان در لیست بیاید ولی امیدواریم آخرین شهردار در این دوره باشد.

وی تصریح کرد: بنده اسم خود را به عنوان نامزد شهرداری اعلام نکردم ولی توسط برخی از اعضای شورای شهر تهران معرفی شدم و یک اتفاق خوبی نیز صورت گرفت که دفعه قبل ۵ رای داشتم اما در این مرحله ۸ رای کسب کردم.

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به این سئوال که بازنشستگی کشت‌پور یکی از گزینه‌های شهرداری، تصریح کرد: بنده در این زمینه اطلاعی ندارم ولی بررسی‌های لازم در خصوص گزینه‌های شهرداری تهران صورت خواهد گرفت.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۵
0
0
محسن هاشمی از هر نظر بهترین گزینه موجود برای شهرداری تهرانه ولی باندبازی هربار جلوی شهردار شدنش رو می‌گیره
نظرات بینندگان