arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۹۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۹ - ۱۵ آبان ۱۳۹۷

ایران از اسرائیل بخاطر حمله سایبری شکایت می کند

محمدجواد جمالی نوبندگانی عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس، گفت که ایران برای این حمله اخیر به سازمان‌های بین‌المللی شکایت خواهد کرد و در صورت لابی صهیونیست‌ها از حق مقابله به مثل استفاده می‌کنیم.این حملات سایبری با هدف مختل شدن خدمات رسانی به مردم و ضربه زدن به موضوعات امنیتی کشور است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس، گفت: ایران برای این حمله اخیر به سازمان‌های بین‌المللی شکایت خواهد کرد و در صورت لابی صهیونیست‌ها از حق مقابله به مثل استفاده می‌کنیم.

محمدجواد جمالی نوبندگانی در گفت‌وگو با خانه ملت، با اشاره به حمله سایبری اسرائیل به ایران، گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی جنگ سایبری را به عنوان یکی از موارد جنگ اعلام نشده علیه جمهوری اسلامی دنبال می‌کنند، سابقه‌ آن‌ها هم در بکارگیری سلاح سایبری برای حمله به سایت بانک‌ها، سیستم‌‎های دفاعی، سیستم‌های مربوط به غنی سازی و انرژی هسته‌ای همچون پرونده‌هایی چون استاکس نت مشخص است.

تاکید رهبری و برنامه ششم بر فعال‌سازی بخش پدافند غیرعامل سازمان‌ها

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در حوزه پدافند غیرعامل در برنامه پنج ساله ششم توسعه بر فعال شدن سازمان‌ها، ادارات و دستگاه‌ها در حوزه پدافند غیرعامل تاکید شد زیرا ضربه‌های دشمن در این زمینه‌ها را پیش‌بینی می‌کردیم.

ایران پیگیر شکایت از اسرائیل به سازمان‌های بین‌المللی برای حمله سایبری اخیر

جمالی نوبندگانی افزود: این حملات سایبری با هدف مختل شدن خدمات رسانی به مردم و ضربه زدن به موضوعات امنیتی کشور است، با توجه به دانش سایبری بسیار پیشرفته برای این حمله اخیر به سازمان‌های بین‌المللی شکایت خواهیم کرد.

برچسب ها: ایران ، حمله سایبری
نظرات بینندگان