arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۹۵۸۰
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۱ - ۱۶ آبان ۱۳۹۷

هواداران آبی حق دارند شاکی باشند / چه برسر آن تیم رویایی آوردند؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سید مهدی فاطمی: استقلال فصل پیش همان تیمی بود که از مدتها پیش هواداران آبی انتظارش را میکشیدند .تیمی که از اواسط نیم فصل اول درخشیدن آغاز کرده و تا آخرین روز و خصوصا بازی با ذوب آهن در مرحله یک هشتم باشگاههای آسیا که منجر به پیروزی و صعود به دور بعد شد ، پرقدرت و چشم نواز ظاهر شد
اتفاقی که پس از سالها آبی دوستان و علاقه مندان فوتبال را حتی امیدوار به قهرمانی در آسیا کرد اما پایان فصل همان و قلع و قمع شدن بهترین های تیم همان.گویی در پس این اتفاقات دسیسه چینی های بوده است که از آن اکیپ رویایی و توانمند به استقلال امروز رسیده ایم ! استقلالی که هیچ پالس مثبت و امیدوار کننده ای به طرفدارانش منتقل نمیکند.
خریدهای دیر هنگام شفر ببشتر از آنکه کمکی به پر کردن جای ستاره های مهاجر داشته باشد استخوان در گلو مانده ای را می مانند که نه می توان بلعید و نه پس زد! خریدهایی که قرار بود به سرعت در ترکیب تیم جا افتاده و گردش چرخهای تازه به حرکت در آمده تیم شفر را روان تر کنند اما زهی خیال باطل !
به جای مجید حسینی سخت گیر و مستحکم مدافعانی آمده اند دریبل خور و مسامحه کار که آرزوی همیشگی مهاجمان رقیب بوده اند ! امید ابراهیمی که رفت علی کریمی همیشه مصدوم را آوردند اما نیمی از فصل گذشته و او کماکان درگیر مصدومیت های پیش از آغاز و اواسط بازی هست.جباروف تکنیکی و خلاق را نخواستند و به جایش نو مایر را استخدام کردند که تنها وجه مشترکشان به رنگ مو و پوست بر میگشت! او از جمله ناکام ترین شاگردان تازه وارد بوده است درست مثل حاجی گرو ،طارق ، تبریزی ، باقری ها، محمدی مهر و ...که اگر عملکرد همه اینها را در یک کفه ترازو بگذارند و تنها یک بازی از مامه تیام را در کفه دیگر یقینا سهم این دومی سنگین تر و وزین تر از همه نامهای خوانده شده بوده است!
استقلال ورژن جدید از بلاتکلیفی رنج میبرد از تغییرات پی در پی ترکیب .هفته های زیادی از لیگ گذشته ولی هنوز کسی نمیداند ایده آل ترین ترکیب برای آبی ها کدام است. ترافیک این همه بازیکن که قطعا توانایی های خوبی هم داشته اند که به چنین باشگاه بزرگی راه یافته اند سد عظیمی برابر تفکرات پیرمرد آلمانی ساخته است به نحوی که او را بر خلاف فصل پیش که خیلی زود به ترکیب برنده اش رسید در شناخت یازده یار اصلی دچار مشکل ساخته است.
استقلال اگرچه تا اینجای کار چیزی بیشتر از دو فصل گذشته از دست نداده است اما شرایط فعلی به گونه ای نیست که تماشاگرانش را امیدوار به روزهای با شکوه نیم فصل دوم ادوار قبل کند .تعطیلات نیم فصل شاید بهترین زمان برای تصفیه سازی مهره های ناکارآمد و جایگزینی نفرات بهتر باشد اتفاقی که ممکن است با درخشش احتمالی تیم در ادامه مسابقات اندکی از دردها و التیام هوادارانش بکاهد.طرفدارانی که خاطرشان بواسطه حذف از آسیا و جام حذفی و بازیهای ضعیف و دور از انتظار در لیگ به سختی مکدر است

نظرات بینندگان