arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۹۶۰۰
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۳ - ۱۶ آبان ۱۳۹۷

امارات هم زیر بار تحریم ها نرفت

رئیس بانک مرکزی امارات از بی‌تاثیری تحریم‌های اقتصادی آمریکا علیه ایران در روابط بانکی و مبادلات مالی میان این دو کشور خبر داد و گفت که ایرانیان محدودی با بانک های ایرانی که در امارات متحده عربی فعالیت می‌کنند، سروکار دارندبنابراین به نظر نمی‌رسد تحریم‌های اقتصادی آمریکا علیه ایران، تاثیر چندانی روی روابط و مبادلات مالی بانک‌های اماراتی با ایران داشته باشد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

رئیس بانک مرکزی امارات متحده عربی امروز از بی‌تاثیری تحریم‌های اقتصادی آمریکا علیه ایران در روابط بانکی و مبادلات مالی میان این دو کشور سخن گفته است.

به گزارش ایسنا، با توجه به آنکه دور جدیدی از تحریم‌های خصمانه دونالد ترامپ، رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران از روز گذشته آغاز شد، حالا مبارک راشد المنصوری، رئیس بانک مرکزی امارات متحده عربی در جریان کنفرانسی در ابوظبی، امروز خاطرنشان کرده است که به نظر نمی‌رسد تحریم‌های اقتصادی آمریکا علیه ایران روی روابط مالی ما با بانک‌های ایرانی تاثیر قابل ملاحظه‌ای بگذارد.

طبق گزارش رویترز، وی همچنین ادامه داد که ایرانیان محدودی با بانک های ایرانی که در امارات متحده عربی فعالیت می‌کنند، سروکار دارند؛ بنابراین به نظر نمی‌رسد تحریم‌های اقتصادی آمریکا علیه ایران، تاثیر چندانی روی روابط و مبادلات مالی بانک‌های اماراتی با ایران داشته باشد.

برچسب ها: امارات ، تحریم
نظرات بینندگان
انتشار یافته:
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۶
1
10
منظورش اینه که اونقدر روابط کمه که قطع شدنش هم چندان مهم نیست. نه این چیزی که شما نوشتی
اسماعیل
|
United States of America
|
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۶
1
4
منظورش این است که تعداد کمی از ایرانیان مقیم امارات با بانکهای ایرانی رابطه دارند به همین خاطر تحریمها تاثیر چندانی ندارد.
لازم به توضیح است که با قطع شدن سوییفت بانکهای ایرانی عملا ارتباطات بانکی ایران با تمام کشورهای دنیا قطع شده است و از دست هیچ کشوری از جمله امارات کاری بر نمی آید.
نظرات بینندگان