arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۹۸۵۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۲۳ - ۱۷ آبان ۱۳۹۷

نامه جمعی از هنرمندان سرشناس علیه تحریم‌های ترامپ: ملت ایران تنها تاوان این تحریم‌ها را خواهد داد

جمعی از هنرمندان سرشناس کشور در نامه‌ای علیه تحریم‌های ترامپ موضع گرفتند و در این نامه آمده است: بار دیگر تحریم‌های دولت آمریکا علیه ایران آغاز شد؛ اما خام‌اندیشانه است بپنداریم که نتیجه‌ی اعمال این تحریم‌ها دستیابی به حقوق شهروندی و حقوق بشر، بهره‌مندی از مواهب آزادی و بهبود شرایط زندگی برای ملت ایران است. ملت ایران، تنها تاوان این تحریم‌ها را خواهد داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نامه جمعی از هنرمندان سرشناس علیه تحریم‌های ترامپ: ملت ایران تنها تاوان این تحریم‌ها را خواهد داد

جمعی از هنرمندان سرشناس کشور در نامه‌ای علیه تحریم‌های ترامپ موضع گرفتند. در نامه ای با امضای اصغر فرهادی، رخشان بنی اعتماد، کیانوش عیاری، بهمن فرمانآرا، کیهان کلهر، حسین علیزاده و جمعی از چهره های سرشناس هنری آمده: ما اهالی فرهنگ و کنشگران مدنی ایران برآنیم با کلامی ورای زبان ناکارآمدِ سیاست با شما مردم جهان سخن بگوییم:
بار دیگر تحریم‌های دولت آمریکا علیه ایران آغاز شد؛ اما خام‌اندیشانه است بپنداریم که نتیجه‌ی اعمال این تحریم‌ها دستیابی به حقوق شهروندی و حقوق بشر، بهره‌مندی از مواهب آزادی و بهبود شرایط زندگی برای ملت ایران است. ملت ایران، تنها تاوان این تحریم‌ها را خواهد داد.

سیاست‌گذاران دیر یا زود می‌روند، اما فجایع حاصل از عملکرد غلط آن‌ها جهانی را می‌سازد که ما و شما و فرزندان‌مان در طول تاریخِ پیشِ رو، دست به گریبانِ کابوسِ آن خواهیم بود.هم‌صدایی ما و شما در هر گوشه از جهان و توجه‌دادن به نتایج فاجعه‌بارِ شرایط تحمیل‌شده بر ملت ایران، می‌تواند سیاست‌گزاران و سیاست‌های غیرانسانی‌شان را متوقف کند.با ما هم‌صدا شوید

منبع: سینما دیلی

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Canada
|
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۸
0
1
با احترام به دغدغه هنرمندان، باید اذعان نمایم که ارز حاصل از فروش نفت ایران به کشورهایی که از تحریم معافشده اند در حساب مخصوص میماند واز آن اختصاصا برای واردات غذا ودارو استفاده میشود.بنابراین این نامه وویدئوکه قبلا عرضه شده بود، هر چند با نیت خیر خواهانه هست تنها علی مطهری در بین مسولین ایرانی شجاعت آنرا داشت که علت خروج امریکا از برجام را بگوید وشاهد آن، اظهار حوشجالی وحرسندی نتانیاهو و بن سلمان بلا فاصله بعد از اعلام خروج امریکا بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۸
0
0
اینکه بگید سیاست گذاران کارشون غلطه قابل توضیحه.
کدام سیاست گذار؟
دو پهلو حرف نزنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۸
0
1
نامه یا خواست هیچ کسی و موضوعی برای گردانندگان صهیونیست امریکا حتی در حد یک برگ دستمال کاغذی هم ارزش ندارد. این مدیران جهان خوار دیدیم که حتی رئیس جمهور خود را عزل کردند و کندی ها و پرنس داینا و مارتین کوترکینک و النده و0000 را کشتند. بنابراین مهره ها یا بازیگر های صحنه سیاسی که مطابق سناریو ان ها بازی نکند.حتما کشته می شود. اکنون دنیا باید بر علیه این باند صهیونیست سفاک اقدام جامع نماید.
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۸
0
0
اینگونه اظهارنظرها، ایده آلیستی و خودنمایانه است. این هنرمندان محترم اگر واقعا نگران سرنوشت کشور و فرزندان آن هستند بهتر است بجای ژستهای تقلیدی از اهالی هالیوود، بیانیه هایی خطاب به حاکمان بر کشور خویش صادر کنند و از تضییع حقوق ابتدایی انسانی، فساد مالی و اخلاقی، سوء استفاده از منابع عمومی در جهت پیشبرد اهداف فرقه ای و موارد بیشمار دیگری که طی 40 سال اخیر بر مردم کشورشان گذشته ابراز نگرانی کنند و خواستار اقدام ملی در جهت رفع موارد مذکور و بازگرداندن حاکمیت به ملت شوند.
نظرات بینندگان