arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۹۸۷۵
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۰ - ۱۸ آبان ۱۳۹۷

آیا عرضه کالاهای احتکاری نیاز به اجازه جلسه سران قوا دارد ؟ / رئیس دادگستری تهران: اگر حکم عرضه صادر شود، منتظر هیچ دستگاهی نخواهیم ماند

رئیس کل دادگستری استان تهران ادعایی مبنی بر اینکه عرضه کالاهای احتکاری نیاز به اجازه جلسه سران قوا دارد را رد کرد و گفت: قوه قضائیه در اجرای احکام منتظر هیچ‌کس نمی‌ماند. غلامحسین اسماعیلی در در خصوص اینکه پس از صدور حکم عرضه اعلام قیمت کالاها از سوی سازمان حمایت طول می‌کشد و اجرای حکم را به تعویق می‌اندازد، تأکید کرد: ما برای اجرای حکم منتظر هیچ کس نمی‌مانیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس کل دادگستری استان تهران ادعایی مبنی بر اینکه عرضه کالاهای احتکاری نیاز به اجازه جلسه سران قوا دارد را رد کرد و گفت: قوه قضائیه در اجرای احکام منتظر هیچ‌کس نمی‌ماند.

غلامحسین اسماعیلی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به اینکه چنانچه برای احتکار پرونده قضایی تشکیل و حکم عرضه صادر شود، برای اجرای آن منتظر هیچ دستگاهی نخواهیم ماند، افزود: این مسئله درباره پرونده‌هایی که در تعزیرات تشکیل می‌شود به خودشان مربوط است.

وی در در خصوص اینکه پس از صدور حکم عرضه اعلام قیمت کالاها از سوی سازمان حمایت طول می‌کشد و اجرای حکم را به تعویق می‌اندازد، تأکید کرد: ما برای اجرای حکم منتظر هیچ کس نمی‌مانیم.

نظرات بینندگان