arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۹۹۸۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۸ - ۱۸ آبان ۱۳۹۷

توضیحات کدخدایی در مورد لایحه CFT: در CFT واژه لیست سیاه محل ایراد بود /اکنون باید سوال شود که آیا ایرادات شورا سیاسی است یا ...؟

عباسعلی کدخدایی در حساب توئیتری خود نوشت: «‌هنگام بررسی کنوانسیون پالرمو، شورای نگهبان با ایراداتی نیز در ترجمه آن مواجه گشت و مجلس آنها را اصلاح کرد. در CFT نیز واژه لیست سیاه محل ایراد بود در حالی که در اسناد FATF چنین واژه ای وجود ندارد. اکنون باید سوال شود چگونه این مصوبات تصویب شدند؟ آیا ایرادات شورا سیاسی است یا ...؟»
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

توضیحات کدخدایی در مورد ایراداتی CFT: در CFT نیز واژه لیست سیاه محل ایراد بود /اکنون باید سوال شود که آیا ایرادات شورا سیاسی است یا ...؟

عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان، در حساب توئیتری خود نوشت:

«‌هنگام بررسی کنوانسیون پالرمو، شورای نگهبان با ایراداتی نیز در ترجمه آن مواجه گشت و مجلس آنها را اصلاح کرد. در CFT نیز واژه لیست سیاه محل ایراد بود در حالی که در اسناد FATF چنین واژه ای وجود ندارد. اکنون باید سوال شود چگونه این مصوبات تصویب شدند؟ آیا ایرادات شورا سیاسی است یا ...؟»

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۸
0
2
لیست سیاه موضوعی بین المللی است وشما نمی توانید مستثنی کنید
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
0
0
شما شورای نگبان هم به فکر مردم بیچاره نیستین. با جناح بازی و این کارا مشکلات مردم را بیشتر و بیشتر می کنید. چرا با قانون پولشویی مخالفین؟ تقریبا همه کشورهای دنیا مثل آمریکا روسیه، چین، ژاپن و... به این کنوانسیون پیوسته اند. چرا استقلال این کشورها به خطر نیفتاده است؟
لطفا پخش کنید با سپاس
نظرات بینندگان