arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۰۰۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۲۰ - ۱۸ آبان ۱۳۹۷
فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران خبر داد

ترافیک فوق سنگین در محور‌های هراز و فیروز‌کوه/ مسافران سفر خود را به فردا موکول کنند

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: در حال حاضر تردد انواع وسایل نقلیه از شمال کشور به سمت استان تهران فوق سنگین در جریان است
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ترافیک فوق سنگین در محور‌های هراز و فیروز‌کوه/ مسافران سفر خود را به فردا موکول کنندسیاوش محبی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران، در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار داشت: تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز علی‌رغم یکطرفه شدن این محور از ساعت 15 امروز هم‌چنان فوق سنگین در جریان است.

وی گفت: با وجود تمهیدات اندیشیده شده برای یک‌سویه کردن محور هراز، مسافران در زمان پیک ترافیک اقدام به بازگشت کردند که این امر و نداشتن گنجایش بازگشت همزمان مسافران باعث ترافیک سنگین و پس زدگی بار ترافیکی در شهرهای عبوری دو جاده فیروزکوه و هراز مانند، فیروزکوه، گیلاوند، رودهن، آزادراه تهران_پردیس و جاده قدیم جاجرود شده است.

محبی افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه نیز سنگین و در برخی از نقاط این جاده ترافیک فوق سنگین و تردد به کندی برقرار است.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده بیان داشت: تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم نیز سنگین و پر حجم است و خوشبختانه د این محور گره ترافیکی وجود ندارد.

وی اظهار داشت: مسافرانی که در حال حاضر در محورها حضور دارند با صبر، حوصله، شکیبایی و رعایت کامل مقررات راهنمایی رانندگی کرده و فاصله طولی مناسبی را در اینگونه شرایط ترافیکی نسبت به خودرو جلویی در نظر بگیرند.

محبی گفت: مسافرانی که تاکنون اقدام به بازگشت نکرده اند، مدیریت زمان سفر را در نظر گرفته و بازگشت خود را به روشنایی روز و زمانی دیگر موکول کنند.

منبع: فارس
نظرات بینندگان