arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۰۲۳۱
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۲۲ - ۱۹ آبان ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از رقابت آمازون و مایکروسافت تا آشتی تیم کوک و جف بیزوس

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

آمازون و مایکروسافت برای دریافت قرارداد 10 میلیارد دلاری پنتاگون به شدت با یکدیگر مبارزه می کنند و احداث دومین دفتر مرکزی آمازون در ویرجینیا می تواند حرکت استراتژیک جف بیزوس برای جلب نظر مثبت مدیران پنتاگون باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

سیستم هوشمند بهداشت موسوم به Kintellیکی از محصولات جالب دنیای تکنولوژی است که می تواند انتظارات کاربران را برای تنظیم برنامه های روزانه آنان فراهم کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

بسیای از کاربران آیپاد با مشکل کاهش ناگهانی عمر باتری خود رو به رو هستند. اما چگونه می توان با مشکل کاهش عمر باتری آیپاد رو به رو شد و این مشکل را حل کرد؟مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گربه هوشمند موسوم به Anima  محصولی فوق العاده جالب برای یاداوری امور روزمره است. محصولی که با ظاهر جالب خود توجه کوچک و بزرگ را به خود جلب می کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

میز هوشمند موسوم به Desk Gesture یکی از برترین محصولاتی است که اخیرا برای کارمندان رونمایی شده است. این محصول می تواند بسیار کاربردی باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

پس از مدت ها اختلاف و قهر بین تیم کوک و جف بیزوس، به نظر می رسد این دو مدیر سرشناسسیلیکون ولی بالاخره با یکدیگر دست دوستی داده اند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

پس از ماجراهای رسوایی جنسی در گوگل، به نظر می رسد فیسبوک نیز از این موضوع درس عبرت گرفته و تصمیم دارد برای کارمندان خود یک روش امن اعتراضی فراهم کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

دولت استرالیا برنامه ای بلند مدت دارد تا روبات های پرستار را برای نگهداری از جمعیت میانسال رو به کهنسالی خود طراحی کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

برچسب ها: فناوری
نظرات بینندگان