arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۰۲۴۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۰۰ - ۲۰ آبان ۱۳۹۷

حمله هواداران عصبانی پرسپولیس به صفحه اینستاگرام طارمی +عکس

هواداران پرسپولیس بعد از قهرمان نشدن در فینال لیگ قهرمانان آسیا به صفحه مهدی طارمی بازیکن سابق این تیم هجوم بردند و او را عامل ناکامی این تیم دانستند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تیم فوتبال پرسپولیس با قبول شکست برابر کاشیما آنتلرز در مجموع دو دیدار رفت و برگشت به مقام نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا دست پیدا کرد.

این تیم در حالی به عنوان دست پیدا کرد که در دو پنجره نقل و انتقالاتی اخیر به خاطر محرومیت نمی‌توانست بازیکنی جذب کند و همین مساله کار را برای شاگردان برانکو از شرایط عادی دیگر تیم ها سخت تر کرده بود. به اعتقاد هواداران پرسپولیس مهدی طارمی بازیکن سابق این تیم و رفت و برگشتش از تیم ترکیه‌ای به پرسپولیس در فصل گذشته و حواشی این ماجرا مسبب اصلی این محرومیت بود. حالا بعد از نایب قهرمانی پرسولیس هواداران این تیم به صفحه مهدی طارمی در اینستاگرام هجوم برده‌اند و با نوشتن ناسزا در صفحه او عصبانیت خود را از مهدی طارمی به او یادآوری کرده‌اند.

نکته جالب این ماجرا این است که مهدی طارمی این مساله را پیش بینی کرده بود و قسمت نظرات خود را در چند پست آخرش بسته بود اما هوادارن پرسپولیس آخرین پستی که قسمت نظراتش باز بود را پیدا کرده‌اند و با عصبانیت به او حمله کرده‌اند.

حمله هواداران عصبانی پرسپولیس به صفحه اینستاگرام طارمی +عکس

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
1
2
کلا حمله کردن کار پرسپولیسی هاست....
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
و حمله نکردن و راحت امتیاز دادن کار شما...
نظرات بینندگان