arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۰۳۵۴
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۷ - ۲۰ آبان ۱۳۹۷

دستگیری یک زن معترض به ترامپ در پاریس

رئیس جمهوری آمریکا که حاضر به همراهی سایر سران ورهبران کشورها و رئیس جمهوری فرانسه با استفاده از اتوبوس برای رفتن به محل برگزاری مراسم یکصدمین سال پایان جنگ جهانی اول نشده بود، با خودرو مخصوص راهی این محل شده بود که با یک زن معترض مواجه شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

شبکه تلویزیونی سی ان ان گزارش داد: یک زن معترض زمانی که قصد داشت به خودرو حامل دونالد ترامپ در خیابان شانزه لیزه پاریس پایتخت فرانسه نزدیک شود، دستگیر شد.

به گزارش ایرنا، این شبکه تلویزیونی افزود: رئیس جمهوری آمریکا که حاضر به همراهی سایر سران ورهبران کشورها و رئیس جمهوری فرانسه با استفاده از اتوبوس برای رفتن به محل برگزاری مراسم یکصدمین سال پایان جنگ جهانی اول نشده بود، با خودرو مخصوص راهی این محل شده بود که با یک زن معترض مواجه شد.

سی ان ان اضافه کرد: ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه نیز بطور جداگانه و با خودرو شخصی عازم محل برگزای این مراسم شده است.

شبکه تلویزیونی آمریکا اضافه کرد:ترامپ در فرانسه و اروپا محبوبیتی نداشته و همواره سیاست های وی مورد اعتراض قرار می گیرد.

این رسانه تصویری افزود:این نخستین باری نیست که ترامپ با چنین اعتراضی مواجه می شود و پیشتر در اسکاتلند نیز این مساله روی داده بود.

یکصدمین سال پایان جنگ جهانی اول هم اکنون در شهر پاریس پایتخت فرانسه با حضور حدود 72مقام از کشورهای جهان در حال برگزاری است.

برچسب ها: ترامپ ، معترض
نظرات بینندگان