arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۰۴۳۹
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۰۹ - ۲۱ آبان ۱۳۹۷

تبادل موشک و آتش میان غزه و اسرائیل، شهادت ۷ فلسطینی

ارتش اسرائیل اعلام کرد که یکی از افسرانش در پی تبادل آتش با نیروهای جنبش حماس در نوار غزه کشته شده است. جنبش حماس نیز اعلام کرد که سربازان اسرائیلی با یک خودرو قصد نفوذ به نوار غزه و انجام عملیاتی را داشتند اما نیروهای مقاومت با آن‌ها درگیر شدند. حماس همچنین تأکید کرد که روز یکشنبه هفت فلسطینی در حمله هوایی که یکی از رهبران حماس را هدف قرار داده بود و با هدف پشتیبانی از نیروهای متجاوز اسرائیلی انجام شد، شهید شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یکی از افسرانش در پی تبادل آتش با نیروهای جنبش حماس در نوار غزه کشته شده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز، ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد: در جریان عملیات یکی از یگان‌های ارتش در داخل نوار غزه درگیری‌هایی با نیروهای حماس رخ داد که به کشته شدن یک افسر و زخمی شدن یک تن دیگر منجر شد.

جنبش حماس نیز اعلام کرد که سربازان اسرائیلی با یک خودرو قصد نفوذ به نوار غزه و انجام عملیاتی را داشتند اما نیروهای مقاومت با آن‌ها درگیر شدند.

جنبش حماس همچنین تأکید کرد که روز یکشنبه هفت فلسطینی در حمله هوایی رژیم صهیونیستی که یکی از رهبران حماس را هدف قرار داده بود و با هدف پشتیبانی از نیروهای متجاوز اسرائیلی انجام شد، شهید شدند.

حمله اسرائیل و حملات هوایی موجب شد جنبش حماس موشک‌هایی را به اراضی اشغالی شلیک کند. صدای آژیرهای خطر در مناطق اسرائیلی هم‌مرز با غزه نیز به صدا درآمد.

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی است که سامانه دفاعی این رژیم دو موشک را رهگیری کرده است.

این حملات و درگیری‌ها بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را مجبور به پایان سفرش به پاریس کرد.

جنبش حماس اعلام کرد که این درگیری‌ها زمانی رخ داد که مهاجمان که سوار بر خودرویی بودند به نیروهای این جنبش تیراندازی کردند که موجب کشته شدن یکی از فرماندهان این جنبش شد.

به گفته شاهدان عینی ارتش رژیم صهیونیستی بیش از ۴۰ موشک را به منطقه شلیک کردند.

مسئولان حماس اعلام کردند که هفت تن در حملات اسرائیل شهید شدند که چهار تن از آن‌ها فعال هستند که از جمله آن‌ها نور برکه، از رهبران حماس و یکی از اعضای این جنبش هستند.

نظرات بینندگان