arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۰۴۵۸
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۱ - ۲۱ آبان ۱۳۹۷

جهانگیری: ارزش امروز سهام‌عدالت ۱۳میلیون تومان شده

معاون اول رئیس جمهور گفت:در حال حاضر قیمت سهام ۲ میلیونی سهام‌عدالت حدود ۱۳میلیون تومان است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معاون اول رئیس جمهور گفت:در حال حاضر قیمت سهام ۲ میلیونی سهام‌عدالت حدود ۱۳میلیون تومان است.

به گزارش تسنیم،اسحاق جهانگیری با حضور در مراسم تکریم و معارفه وزرای تعاون و کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه مقاومت زیادی کردیم تا توانستیم سود سهام عدالت را پرداخت کنیم‌گفت:انتقادهای زیادی بود که چرا سود سهام عدالت را پرداخت می کنید. اما طی نامه ای به رییس جمهور بیان کردم اگر قرار است سودی در بنگاه ها بماند بهتر است سود سهام داران کلان بماند نه سود 50 و 60 هزار تومانی سهام عدالت.

وی ادامه داد:طرحی را به مجلس برده ایم مبنی بر اینکه بعد از آنکه مبلغ سهام ها پرداخت شد،مردم بتوانند سهام خود را در صورت تمایل بفروشند.

جهانگیری گفت:در حال حاضر قیمت سهام 2 میلیونی سهام‌عدالت حدود 13میلیون تومان است.

بیشتر بخوانید
هیچ برنامه‌ای برای ثبت‌نام جدید سهام عدالت وجود ندارد

سود سهام عدالت از دی‌ماه به حساب مشمولان واریز می‌شود

جهانگیری با تقدیر از زحمات علی ربیعی در دوران تصدی 5ساله این وزارتخانه گفت: آقای ربیعی چهره شناخته شده ای است که در طول دوران پس از انقلاب، در مسئولیت های مهم و حساس کارهای بزرگی انجام داده است؛ چه زمانی که ربیعی را به عنوان عباد می شناختیم و چه در حال حاضر که او را با عنوان ربیعی می شناسیم، کارهای بزرگی از او به یاد داریم.

معاون اول رئیس جمهور افزود: ربیعی و عباد هر دو یک وجه مشترک داشته اند و این وجه مشترک این بود که عباد و ربیعی، راه حل مسائل کشور را مسائل اجتماعی و سیاسی می دانستند. من به یاد نمی آورم حتی در مورد پیچیده ترین و سخت ترین مسائل، راه حل های سیاسی و اجتماعی برای حل چالش ها ارائه نکند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۱
3
1
اگر حرفت درست باشه دم احمدي نژاد گرم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۱
1
3
سهام بی عدالتی... شوهر من کارگر بود بهش گفتن شما از طرف بیمه ثبت نام میشوید ولی ثبت نام نشدیم، ما جزو مردم ایران قلمداد نشدیم وحقمون را خوردند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۱
0
3
کی به کیه؟؟ بگو 13 میلیارد شده!! وقتی مردم اجازه ندارن بهش دست بزنن، حتی سودش رو هم یه قرون دو زار میریزین به حساب مردم، دیگه چه فرقی میکنه ارزش اصلی ش چقدر باشه؟؟
ناشناس
|
Canada
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۱
1
1
آنچه که ما یادمان میآید به ازای نفر ده میلیون ریال گواهی سهم سهام عدالت داده شده است حالا آقا جهانگیری ارزش سهام به مبلغ ۲میلیون تومان را ملاک ارزش روز اعلام کردند ما که متوجه نشدیم اگر کسی چیزی میداند به ما هم بگوید
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
0
0
سلام پس چرا سود کم بازهم دروغ
نظرات بینندگان