arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۰۶۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۱ - ۲۲ آبان ۱۳۹۷

پلیس: ۱۳۰ نفر از دلالان ارزی در ۴ مرحله عملیات، دستگیر شدند / فروش ارز در خیابان، بازار و چهارراه جرم است

فرمانده انتظامی پایتخت از دستگیری ۱۳۰ نفر از دلالان ارزی در ۴ مرحله عملیات طی چند روز اخیر خبر داد. فرمانده انتظامی پایتخت با تاکید دوباره بر این مطلب که هر کس در داخل خیابان، بازار و چهارراه ارز بفروشد جرم کرده و پلیس با آن برخورد می‌کند تصریح کرد: پلیس با تمام قدرت از صرافی‌های مجاز حمایت می‌کند و فقط خرید و فروش در صرافی‌های مجاز و بانک‌ها مجاز است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده انتظامی پایتخت از دستگیری ۱۳۰ نفر از دلالان ارزی در ۴ مرحله عملیات طی چند روز اخیر خبر داد.

به گزارش فارس، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه طرح رعد ۱۸ ماموران فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در جمع خبرنگاران به اجرای ۴ مرحله عملیات طی چند روز گذشته برای برخورد با مفسدین اقتصادی پرداخت و اظهار داشت: طی چند روز اخیر ۱۳۰ نفر از دلالان ارزی شناسایی و دستگیر شده و به زندان منتقل شدند.

فرمانده انتظامی پایتخت با تاکید دوباره بر این مطلب که هر کس در داخل خیابان، بازار و چهارراه ارز بفروشد جرم کرده و پلیس با آن برخورد می‌کند تصریح کرد: پلیس با تمام قدرت از صرافی‌های مجاز حمایت می‌کند و فقط خرید و فروش در صرافی‌های مجاز و بانک‌ها مجاز است.

وی با اعلام این مطلب که برخورد با مفسدین اقتصادی به طور ویژه در دستور پلیس است گفت: دستگیری‌ها، تثبیت خوبی برای بازار سکه و ارز ایجاد کرده است.

عالی‌مقام انتظامی پایتخت درخصوص تعویق اجرای طرح کاهش اعلام کرد: معاینه فنی یک اقدام لازم و ضروری برای امنیت خودرو و سلامت و ایمنی مردم است؛ اما هنگامی که حجم صف‌ها را دیدم و معطلی ۱۰ تا ۱۲ ساعته مردم برای دریافت معاینه‌فنی اجرای این طرح را به تعویق انداختیم.

سردار رحیمی اعلام کرد: به شهروندان تاکید می‌کنم که هرچه سریعتر معاینه فنی خود را اخذ کنند چرا که عنقریب اعلام خواهیم کرد که طرح کاهش اجرایی خواهد شد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
0
1
راستی چرا در طول سی و چند سال گذشته و در دولتهای قبلی جلوی خرید و فروش سکه و ارز آنهم کنار خیابان و چهار راه گرفته نشد.؟ حتما باید یک معضل به اوج قله های خود برسد تا از آن جلو گیری شود ؟
نظرات بینندگان