arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۰۶۵۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۲ - ۲۲ آبان ۱۳۹۷

فایننشال تایمز: بن سلمان احتمالا بیشتر اختیاراتش را از دست می‌دهد

روزنامه انگلیسی فایننشال تایمز نوشت که بن سلمان، ولیعهد عربستان در معرض تهدید قرار دارد و در داخل خاندان حاکم تلاش‌هایی برای کاهش قدرت و اختیارات او به خاطر پرونده قتل جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار منتقد عربستانی در کنسولگری این کشور در استانبول وجود دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

روزنامه فایننشال تایمز نوشت که بعد از پرونده جمال خاشقجی، ولیعهد عربستان احتمالا بیشتر اختیارات خود را از دست خواهد داد.

روزنامه فایننشال تایمز به نقل از مسئولان غربی نوشت: محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان در معرض تهدید قرار دارد و در داخل خاندان حاکم تلاش‌هایی برای کاهش قدرت و اختیارات او به خاطر پرونده قتل جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار منتقد عربستانی در کنسولگری این کشور در استانبول وجود دارد.

بنا بر این گزارش، مسئولان غربی محمد بن سلمان را جوانی گستاخ و تشنه قدرت می‌دانند که برای سیطره بر کل کشور و منطقه تلاش می‌کند.

این روزنامه نوشت: سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان حمایت خود را از پسرش به خاطر جانبداری او از طرح "معامله قرن" ترامپ درباره فلسطین، کاهش داده است هرچند که برخی منابع دولتی عربستان این را تکذیب می‌کنند.

این روزنامه به نقل از یکی از مسئولان غربی نوشت: همگان خواهان پیشرفتی در یمن هستند و منتظرند عربستان کاری برای حل بحران یمن و پایان جنگ بکند.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
3
0
مسولان غربي غير و امريكاييها چه خرين كه براي ديگران تكليف تعيين كنند
پاسخ ها
اکسیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
برا دیگران نه.ولی برا اونا ک خودشون بزرگ کردن تصمیم میگیرن.کاهش اختیارات ک چیزی نیس.اگه غرب بخواد یکهفته ای سعودیها کله پا میشن.هم در مجامع، هم در میدانها، هم در بین خودشون
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
ظاهرا بیشعوری و بی ادبی جزیی از اصولگرایی و انقلابی گری است!! البته غیر از دزدی و رانت و اینا.....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
0
0
خودشان بزرگ كردن!!!!!!!!! چرا توهم داريد و فقط خودتان را اخر عالم هستي ميدانيد
نظرات بینندگان