arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۰۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۲۱ - ۲۲ آبان ۱۳۹۷

تکلیف طهرانچی در دانشگاه آزاد یکشنبه آینده مشخص می شود

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از بررسی تایید صلاحیت و ریاست محمد مهدی طهرانچی سرپرست فعلی دانشگاه آزاد در جلسه یکشنبه کمیته انتخاب روسای دانشگاه ها خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

محمدرضا مخبر دزفولی اظهار کرد: تایید صلاحیت و ریاست سرپرست فعلی دانشگاه آزاد در جلسه روز یکشنبه کمیته انتخاب روسای دانشگاه ها مورد بررسی اعضای این کمیته قرار می گیرد.


وی گفت: در گذشته، تایید صلاحیت و ریاست سرپرستان دانشگاه های کشور از جمله دانشگاه آزاد اسلامی در صحن علنی شورای عالی انقلاب فرهنگی بررسی می شد.


مخبر دزفولی افزود: از سه سال گذشته به منظور بررسی دقیق تر صلاحیت سرپرستان دانشگاه ها، کمیته ای چهار نفره متشکل از وزرای علوم و بهداشت، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها برای بررسی تایید صلاحیت این سرپرستان راه اندازی شد.


در صورتی که یکی از اعضای این کمیته، صلاحیت سرپرست را تایید نکند این موضوع در صحن علنی شورای عالی انقلاب فرهنگی مورد بررسی قرار می گیرد.


طهرانچی که پیش از این، ریاست دانشگاه شهید بهشتی را بر عهده داشت از مرداد ماه امسال با حکم علی اکبر ولایتی رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد به عنوان سرپرست این دانشگاه منصوب شد.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان