arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۰۷۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۲۳ - ۲۲ آبان ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از استخدام 50 هزار نیروی جدید در آمازون تا درمان افسردگی با محدودیت های موبایلی

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

نتایج یک پژوهش جالب نشان می دهد می توان با کاهش مدت زمان حضور در شبکه های اجتماعی افسردگی را درمان کرد. این مطالعه به طور مستقیم با بررسی فیسبوک، اینستاگرام و اسنپ چت انجام شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

پروژه جدید گوگل موسوم به « Project Fi» به صورت خودکار شما را برای هر اتصال به یک وی پی ان متصل می کند. این به معنای حفظ حریم خصوصی و امنیت بیشتر برای کاربران است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

دسترسی به گوگل در روسیه، چین و نیجریه روز گذشته برای ساعاتی قطع شد. بر اساس گزارشها این اتفاق به واسطه سرقت و نفوذ ترافیکی از طریق ISP در کشورهای مذکور رخ داد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نتایج یک پژوهش جدید نشان می دهد که آمریکایی نسبت به سال گذشته بیشتر به موبایل های خود وابسته شده اند. این درحالیست که بسیاری از برنامه های اجتماعی در تلاشند وابستگی کاربران را به موبایل کاهش دهند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت آمازون بالاخره به شکل رسمی اعلام کرد که مقر دومین دفتر مرکزی ویرجینیا خواهد بود و این یعنی استخدام هزاران نیروی جدید.استخدام در این غول خره فروشی سرشناس آرزوی بسیاری از افراد است اما برای ورود به آمازون چه توانمندی هایی سنجیده می شود؟مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

برخی گزارش ها حکایت از آن دارند که علیرغم وعده فیسبوک برای همکاری با پلیس در حفاظت از داده های کاربران و عدم اشتراک گذاری این اطلاعات با شرکت های ثالث در عملی کردن این وعده ناموفق است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

توییتر اعلام کرده که اخیرا تعداد زیادی حساب جعلی را کشف کرده که در پوشش هویت ایلان ماسک از کاربران توییتر کلاهبرداری و اخاذی کرده اند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 

برچسب ها: فناوری
نظرات بینندگان