arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۰۸۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۲۳ - ۲۲ آبان ۱۳۹۷

ادعای شبکه ان.بی.سی: رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید به دلیل اختلاف با ملانیا و بولتون از کاخ سفید می رود

شبکه ان.بی.سی گزارش داد، «جان کلی» رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید ممکن است به دلیل اختلاف با «ملانیا ترامپ» همسر رئیس جمهوری آمریکا و «جان بولتون» مشاور امنیت ملی به زودی سمتش را ترک کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کلی و همسر رئیس جمهوری به دلیل اختلاف بر سر وضعیت شغلی مشاوران ملانیا، ترامپ بارها با هم درگیر شده اند. سفرهای ملانیا و مشاورانش یکی دیگر از موضوعات مورد اختلاف میان این دو نفر است.


کلی اوایل سال جاری میلادی چندین درخواست بانوی اول آمریکا برای ارتقای شغلی مشاورانش را رد کرده بود که در پی این اختلافات، ملانیا نزد رئیس جمهوری ابراز ناراحتی کرده بود.


درخواست های ملانیا برای ارتقای مشاورانش تا ماه ها از سوی کلی پذیرفته نشده بود. کلی معتقد بود که عناوین شغلی کافی برای ارتقای این افراد وجود ندارد. اما در نهایت، «استفانی گریشام» سخنگوی ملانیا و «آنا کریستینا نیستا لوید» مشاور اجتماعی کاخ سفید ارتقا یافتند.


کلی همچنین به خاطر سفرهای کارکنان ملانیا اختلافاتی با وی داشته است. وی اغلب اجازه پرواز مشاوران و کارکنان ملانیا با هواپیمای ویژه رئیس جمهوری و هلی کوپتر را نداده است. اغلب برای این افراد نیز هتل رزرو نشده بود.


از مدتها پیش گمانه زنی هایی در خصوص خروج احتمالی کلی از کاخ سفید وجود داشت. وی سال گذشته جانشین «رینس پریبوس» شد. کلی علاوه بر اختلاف با ملانیا، درگیری هایی نیز با بولتون سفید داشته است.


بعد از برگزاری انتخابات میاندوره ای آمریکا، روند تغییرات در کابینه ترامپ سرعت گرفته است. یک روز بعد از انتخابات سه شنبه گذشته، ترامپ «جف سشنز» را از وزارت دادگستری برکنار کرد.


واشنگتن پست گزارش داده است که «کریستین نیلسن» وزیر امنیت داخلی آمریکا هم به زودی دولت ترامپ را ترک می کند. بولتون از سیاست های نیلسن در رابطه با مهاجران در مرزهای آمریکا انتقاد کرده بود. کلی در واکنش با این انتقاد از نیلسن دفاع کرده بود که دفاعیه وی منجر به درگیری لفظی با بولتون شده بود.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
0
0
این ملانیا هم یک جورایی شبیه احمدی نژاد هستش.
نظرات بینندگان